نحوه برگزاری آزمون جامع و کلاس های عملی دانشگاه امیرکبیر اعلام شد

به گزارش سبزوار امروز، دانشگاه صنعتی امیرکبیر با توجه به شیوع ویروس کرونا و تمدید محدودیت ها، طی اطلاعیه ای نحوه برگزاری کلاس عملی، جبرانی، دفاع از خاتمه نامه های دانشجوی و آزمون جامع را معین کرد.

نحوه برگزاری آزمون جامع و کلاس های عملی دانشگاه امیرکبیر اعلام شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت که با توجه به شرایط اضطراری اعلام شده از سوی ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا در مورد شیوع گسترده ویروس کرونا در کشور و به خصوص در شهر تهران، کلیه کلاس های نظری این دانشگاه به صورت مجازی برگزار می گردد و هیچ کلاس عملی نیز به صورت حضوری تشکیل نخواهد شد. همچنین، زمان و نحوه برگزاری کلاس های جبرانی برای دروس عملی که در این بازه برنامه ریزی شده بودند نیز متعاقباً اعلام خواهد شد.

بر این اساس، کلیه دفاع های کارشناسی، کارشناسی ارشد، پیشنهاد رساله دکترا، پیش دفاع دکترا و دفاع دکترای این دانشگاه به صورت مجازی برگزار می گردد.

برگزاری امتحان جامع نیز به صورت حضوری ممکن نیست و در صورت لزوم صرفا با رعایت یک سری شرایط خاص می تواند به صورت مجازی برگزار گردد.

طبق اعلام مسئولان دانشگاه صنعتی امیرکبیر، صرفا آزمایشگاه هایی باز خواهند بود که درآن ها آزمایش هایی به صورت سلسله وار در حال اجرا است و در صورت قطع آن ها کلیه آزمایش های تکمیل شده باید از ابتدا تجدید شوند.

این دانشگاه تاکید نمود که صرفا دانشجویانی مجاز به ورود به دانشگاه هستند که برای کار تحقیقاتی و انجام پروژه های کارشناسی و کارشناسی ارشد و رساله دکترا و یا پیگیری برگزاری دفاع خود در اضطرار بوده و مجبور به مراجعه به دانشگاه هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 27 اردیبهشت 1400 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 1988

به "نحوه برگزاری آزمون جامع و کلاس های عملی دانشگاه امیرکبیر اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نحوه برگزاری آزمون جامع و کلاس های عملی دانشگاه امیرکبیر اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید