سلطانی فر: شیرمردان ایرانی توان شکست ژاپن را هم دارند

به گزارش سبزوار امروز، وزیر ورزش و جوانان گفت: تیم ملی فوتبال ایران به راحتی تیم چین را شکست داد و شیرمردان ایرانی توان شکست تیم ژاپن را هم دارند.

سلطانی فر: شیرمردان ایرانی توان شکست ژاپن را هم دارند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان که در آیین افتتاح زمین های چمن مصنوعی فوتبال شهر آرادان حضور داشت، درباره صعود تیم ملی فوتبال کشورمان به نیمه نهایی جام ملت های آسیا 2019 گفت: یقین دارم که شیرمردان تیم ملی فوتبال ایران همانطور که به راحتی دیوار چین فرو ریختند این بار هم سامورایی های ژاپن را هم شکست خواهند داد.

وی اعلام کرد: تیم ملی فوتبال ایران می تواند بعد از 42 سال به فینال فوتبال جام ملت های آسیا راه یابد و در آستانه چهلمین سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی عیدی خوبی به مردم دهند.

سلطانی فر اضافه نمود: تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس در سال گذشته در 8 تیم برتر آسیا در مسابقات باشگاه های آسیا قرار گرفتند و در بازی های آسیایی جاکارتار هم ورزشکاران مدال های رنگارنگی کسب کردند.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: همچنین در مسابقات المپیک جوانان ایران سال جاری رتبه هفتم را کسب کرد که این عنوان افتخار بزرگ برای ورزش کشور محسوب می گردد.

وی در ادامه اضافه نمود: با گسترش زیرساخت های ورزشی مسابقات ملی و بین المللی را می توان در نقاط مختلف کشور برگزار کرد و منافع این اقدام برای تمامی مردم ایران خواهد بود. هر روزی که زمینه شور و شادی مردم را فراهم کنیم آن روز برای ما مبارک و فجر است.

سلطانی فر در خاتمه گفت: به برکت نظام جمهوری اسلامی هر روز یک طرح ورزشی در نقاط مختلف کشور به بهره برداری می رسد و هفته گذشته به 6 استان کشور سفر کردم که در تمامی این استان ها طرح های ورزشی خوبی به بهره برداری رسید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 443

به "سلطانی فر: شیرمردان ایرانی توان شکست ژاپن را هم دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلطانی فر: شیرمردان ایرانی توان شکست ژاپن را هم دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید