فرایند کاهشی تسهیلات مشاغل خانگی خراسان رضوی در 6 ماهه اول سال

به گزارش سبزوار امروز، خبرنگاران/خراسان رضوی مدیر کار آفرینی و اشتغال اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: به علت ابلاغ دیر هنگام منابع سال 1400 در پرداخت تسهیلات روندی کاهشی را در 6 ماهه ابتدایی امسال نسبت به تاریخ مشابه سال گذشته شاهد بودیم.

فرایند کاهشی تسهیلات مشاغل خانگی خراسان رضوی در 6 ماهه اول سال

علی حسین پور پاکزاد در گفت وگو با خبرنگاران در مورد اعطاء تسهیلات مشاغل خانگی در خراسان رضوی اظهار کرد: در 6ماهه ابتدایی امسال تا به امروز منابع سال 1400 ابلاغ نشده است و تنها از محل مانده منابع سال گذشته تعداد 29 طرح به بانک های عامل ارسال شده است و تعداد 13 طرح به مبلغ 262 میلیون تومان پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: به علت ابلاغ دیر هنگام منابع سال 1400 در پرداخت تسهیلات روندی کاهشی را در 6 ماهه ابتدایی امسال نسبت به تاریخ مشابه سال گذشته شاهد بودیم. البته با توجه به افزایش منابع استان در نیم سال دوم امسال افزایش قابل توجهی در پرداخت تسهیلات نسبت به سال گذشته صورت خواهد گرفت.

مدیر کار آفرینی و اشتغال اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی با اشاره به مقدار اعتبارات در نظر گرفته شده در امسال اسم کرد: سهمیه ابلاغی به خراسان رضوی در سال 1400 مبلغ 84 میلیارد تومان اعلام شده و امید است تا سرانجام امسال 100 درصد تسهیلات ابلاغی جذب گردد.

حسین پور پاکزاد توضیح داد: با توجه به ابلاغ منابع امسال در شهریور ماه، تا به امروز پرداخت تسهیلات از منابع سال 1400 صورت نگرفته است و پرداخت های صورت گرفته از منابع سال های گذشته بوده که به سال تازه منتقل شده است.

وی با اشاره به بانک های عامل پرداخت اضافه کرد: در تسهیلات مشاغل خانگی سال 1399 و امسال تنها دو بانک رفاه کارگران و بانک توسعه تعاون عامل پرداخت هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 مهر 1400 بروزرسانی: 12 مهر 1400 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 2188

به "فرایند کاهشی تسهیلات مشاغل خانگی خراسان رضوی در 6 ماهه اول سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرایند کاهشی تسهیلات مشاغل خانگی خراسان رضوی در 6 ماهه اول سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید