رشد 250 درصدی وصول حقوق دولتی معادن در زنجان

به گزارش سبزوار امروز، خبرنگاران/زنجان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از رشد 250 درصدی وصول حقوق دولتی معادن در سال گذشته اطلاع داد.

رشد 250 درصدی وصول حقوق دولتی معادن در زنجان

ناصر فغفوری در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: با پیگیری های اجرا شده در سال گذشته شاهد رشد 250 درصدی وصول حقوق دولتی معادن در استان بودیم.

وی با اشاره به مهم ترین اقدامات اجرا شده در بخش معدن در سال گذشته، اظهار کرد: با وصول بیش از 400 میلیارد تومان حقوق دولتی در سال گذشته، مقدار حقوق دولتی دریافت شده از معادن استان نسبت به سال 1399 از رشد 250 درصدی برخوردار بوده است.

این مسئول از فعال سازی معادن غیرفعال استان اطلاع داد و اضافه کرد: در سال گذشته شاهد فعال سازی 25 معدن غیر فعال و معین و تکلیف 20 معدن غیرفعال در استان بودیم، بعلاوه 15 پروانه بهره برداری، 23 گواهی کشف و 21 پروانه اکتشاف معادن صادر شده و 303 محدوده معدنی و اکتشافی با برگزاری مزایده معین تکلیف شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان اخذ مصوبه موافقت هیئت ماده 24 مکرر در مورد محدوده های امیدبخش سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران و شرکت تهیه و فراوری مواد معدنی ایران، واگذاری تهیه نقشه زمین شناسی سهرورد به وسیله مناقصه و اجرای بهسازی معادن منطقه خراسانلو و برگزاری مناقصه جاده پری - میانج را از دیگر اقدامات قابل توجه در بخش معدن استان در سال گذشته عنوان نمود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 خرداد 1401 بروزرسانی: 15 خرداد 1401 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 2429

به "رشد 250 درصدی وصول حقوق دولتی معادن در زنجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشد 250 درصدی وصول حقوق دولتی معادن در زنجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید