خبرنگاران اکسپو واردات چین با امضای قراردادهای 72 میلیارد دلاری سرانجام یافت

به گزارش سبزوار امروز، پکن-خبرنگاران-سومین نمایشگاه اکسپو بین المللی واردات چین در شهر شانگهای امروز سه شنبه با گردش اقتصادی و امضای قراردادهایی به ارزش 72 میلیارد و 620 میلیون دلار به کار خود پایان داد.

خبرنگاران اکسپو واردات چین با امضای قراردادهای 72 میلیارد دلاری سرانجام یافت

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از تلویزیون مرکزی چین، این بزرگترین رویداد تجاری دنیا در بحبوحه همه گیری ویروس کرونا در امسال میلادی است و ارزش قراردادهای منعقده آن در مقایسه با نمایشگاه دوره قبل 2/1 درصد افزایش یافته است.

نمایشگاه به مدت پنج روز و با حضور بیش از 2 هزار و 700 بازرگان و تاجر از بیش از 120 کشور و منطقه از جمله ایران و در مساحتی به میزان 360 هزار متر مربع و ارایه 411 محصول ، فناوری و خدمات جدید برگزار گردید.

این جانگ معاون اجرایی شرکت اشنایدر الکتریک در مصاحبه مطبوعاتی در حاشیه نمایشگاه گفت: به رغم شرایط خاص امسال این نمایشگاه طبق برنامه برگزار گردید. این نشانه ای از اهمیت چین برای بهبود اقتصاد دنیای است.

وی اضافه کرد: اشتیاق شدید به اکسپو امسال چشمگیر بود و صدها شرکت از هم اکنون برای دوره چهارم این نمایشگاه بین المللی ابراز تمایل نموده اند.

روزنامه گلوبال تایمز چین می نویسد که بر اساس نظرسنجی یک بانک خارجی در جریان برگزاری این نمایشگاه ، شرکت های مختلف بین المللی از سراسر دنیا امیدوار به رشد مالی چین در سال های پیش رو ، بر این بازار متمرکز شده اند.

این آنالیز نشان می دهد که سه چهارم شرکت های مورد نظرسنجی پیش بینی می نمایند که طی دو سال آینده نسبت زنجیره تأمین کالاهای خود را در چین افزایش خواهند داد و بیش از 40 درصد از آنها قصد دارند نسبت زنجیره تامین کالا در بازار چین را تا 10 درصد و یا بیشتر افزایش دهند.

منبع: ایرنا
انتشار: 18 آذر 1399 بروزرسانی: 18 آذر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 1681

به "خبرنگاران اکسپو واردات چین با امضای قراردادهای 72 میلیارد دلاری سرانجام یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اکسپو واردات چین با امضای قراردادهای 72 میلیارد دلاری سرانجام یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید