احتمال معرفی جزیره کیش به عنوان مرکز ورزشی کشور

به گزارش سبزوار امروز، تهران (پانا) - مدیرعامل سازمان منطقه ها آزاد کیش گفت کیش مجهزترین ورزشگاه های کشور را در اختیار دارد و این یک فرصت خوب است که بتوان از این امکانات برای توسعه ورزش کشور بهره گرفت.

احتمال معرفی جزیره کیش به عنوان مرکز ورزشی کشور

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، محمدرضا لواسانی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش بعد از دیدار با وزیر ورزش و جوانان در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش گفت: جزیره کیش به دلیل موقعیت استراتژیک، هوای پاک و اقلیم مناسبی که برای بسیاری از رشته ها دارد و از جهت دیگر به خاطر خدمات گردشگری که در این جزیره وجود دارد با افتتاح بزرگترین فرودگاه بین المللی کشورمان به زودی به قطب گردشگری خاورمیانه تبدیل می شود.

لواسانی ادامه داد: سرمایه گذاری ورزشی و گردشگری در این جزیره در سال های اخیر با استقبال خوبی همراه بوده است و در شرایط کرونایی نیز شرایط ما نسبت به سایر نقاط دیگر کشور بهتر بود. پیش بینی می شود جزیره کیش به عنوان مرکز ورزشی کشور معرفی شود.

وی گفت: با دغدغه ای که دولت فعلی و دکتر سجادی برای حوزه ورزش و جوانان دارد سعی ما این است که در جزیره کیش به زودی در چند عملیات فوری بتوانیم چندین فضای استاندارد بین المللی ورزشی احداث کنیم.

وی افزود: هدف ما این است که با این اقدامات رونق بیشتری به ورزش کشور به خصوص فوتبال بدهیم. کیش مجهزترین ورزشگاه های کشور را در اختیار دارد و این یک فرصت خوب است که بتوانیم از این امکانات برای توسعه ورزش کشور بهره بگیریم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش بیان کرد: قرار است زمین استاندارد فوتبال در کیش احداث شود که با توجه به اینکه سال آینده جام جهانی قطر برگزار می شود بتوانیم از تیم های مختلف میزبانی کنیم و تمرینات خود را در آنجا برگزار کنند. در جلسه با دکتر سجادی درخصوص برنامه ریزی برای رسیدن به این اهداف صحبت شد و این جلسات ادامه دار خواهد بود.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 7 دی 1400 بروزرسانی: 7 دی 1400 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 2278

به "احتمال معرفی جزیره کیش به عنوان مرکز ورزشی کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال معرفی جزیره کیش به عنوان مرکز ورزشی کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید