41 هزار و 117 داوطلب استان لرستان در آزمون سراسری رقابت می نمایند

به گزارش سبزوار امروز، تعداد 41 هزار و 117 داوطلب آزمون سراسری سال 99 در استان لرستان، در گروه های مختلف آموزشی هنر، علوم ریاضی، علوم انسانی، علوم تجربی و زبان، به رقابت می پردازند.

41 هزار و 117 داوطلب استان لرستان در آزمون سراسری رقابت می نمایند

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، صبح امروز، 30 مردادماه دومین روز آزمون سراسری 99 در گروه های آموزشی علوم انسانی و علوم ریاضی، در حوزه های مختلف دانشگاه لرستان، برگزار گردید. این آزمون از 29 مردادماه شروع شده و تا اول شهریورماه، به مدت 4 روز ادامه دارد.

در دومین روز برگزاری آزمون سراسری نیز همچون روز نخست، خسرو عزیزی، رئیس دانشگاه لرستان، از حوزه های مختلف آزمون دانشگاه لرستان، بازدید کرد. احسان رشیدیان، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان و نماینده تام الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور در دانشگاه لرستان نیز در این بازدید حضور داشت.

این آزمون، با رعایت کامل دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی ابلاغی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، به مدت 4 روز در استان لرستان، همچون سایر استان های کشور، در حال برگزاری است.

نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی استان نیز در حوزه های امتحانی حضور داشته و بر رعایت پروتکل های بهداشتی، نظارت می نمایند. استفاده الزامی از ماسک برای همه داوطلبان و همه عوامل و نیرو های اجرایی، از جمله تدابیر اجرا شده برای جلوگیری از شیوع احتمالی بیماری کروناست. همچنین، فاصله بین جایگاه های داوطلبان در این آزمون (کنکور سال 99)، بر اساس دستورالعمل های ابلاغی، 180 سانتی متر، مشخص شده است.

در حین ورود داوطلبان به حوزه های مختلف آزمون دانشگاه لرستان، با روش برچست گذاری روی سطح زمین، فاصله فیزیکی بین داوطلبان، بیش از یک متر است تا فاصله گذاری فیزیکی (اجتماعی) بین افراد، رعایت شده و ازدحام جمعیت، صورت نگیرد.

همچنین، همیاران آزمون در محل های حوزه های امتحانی، نظارت می نمایند تا هیچ گونه تجمع و ازدحام جمعیتی، ایجاد نشود. برای افراد مشکوک به بیماری کرونا نیز مکان های جداگانه ای برای آزمون، درنظر گرفته شده است.

در کل استان لرستان، تعداد 41 هزار و 117 داوطلب برای آزمون سراسری سال 99 در گروه های مختلف آموزشی هنر، علوم ریاضی، علوم انسانی، علوم تجربی و زبان، به رقابت می پردازند. از این تعداد، 7 هزار و 38 نفر در حوزه های امتحانی مختلف دانشگاه لرستان، رقابت می نمایند.

تیم های مخصوص اورژانس و آتش نشانی نیز در محل های حوزه های امتحانی دانشگاه لرستان، مستقر هستند. پذیرایی از داوطلبان، براساس دستورالعمل های ابلاغی، به صورت کاملاً ضدعفونی شده و از نوع سلف سرویس است. همچنین، همه حوزه های امتحانی، مجهز به سیستم های تهویه هوا هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 مهر 1399 بروزرسانی: 15 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 1550

به "41 هزار و 117 داوطلب استان لرستان در آزمون سراسری رقابت می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "41 هزار و 117 داوطلب استان لرستان در آزمون سراسری رقابت می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید