233 میلیارد تومان از کل اعتبارات هزینه ای به دستگاه های اجرایی ابلاغ شده است

به گزارش سبزوار امروز، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: همه دستگاه های اداری می توانند درخواست تخصیص بودجه خود را هر چه سریع تر برای استفاده از منابع خزانه ای که برای استان در نظرگرفته شده ابلاغ نمایند.

233 میلیارد تومان از کل اعتبارات هزینه ای به دستگاه های اجرایی ابلاغ شده است

علی شهریارپور گفت: همه دستگاه های اداری می توانند درخواست تخصیص بودجه خود را هر چه سریع تر برای استفاده از منابع خزانه ای که برای استان در نظر گرفته شده ابلاغ نمایند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: کل اعتبارات هزینه ای سال جاری استان 918 میلیارد تومان است که از این اندازه تا به امروز 233 میلیارد تومان به دستگاه های اجرایی ابلاغ شده است.

بیشتر بخوانید

وی اضافه نمود: اعتبارات تملک دارایی و سرمایه ای در مرحله استانی که برای محرومیت زدایی و سایر ردیف ها در نظر گرفته شده است یک هزار و 443 میلیارد تومان است که از این اندازه تا به امروز 87 میلیارد تومان ابلاغ شده است.

شهریارپور اضافه نمود: از اعتبارات سفر ریاست جمهوری به اندازه 12 هزار و 343 میلیارد تومان که در قالب منابع بودجه ای برای استان مصوب شد تا به امروز یک هزار و 287 میلیارد تومان تخصیص پیدا نموده است.

خبرنگاران چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 21 مهر 1401 بروزرسانی: 21 مهر 1401 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 2527

به "233 میلیارد تومان از کل اعتبارات هزینه ای به دستگاه های اجرایی ابلاغ شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "233 میلیارد تومان از کل اعتبارات هزینه ای به دستگاه های اجرایی ابلاغ شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید