یونان در جهت خوبی قرار گرفته است، آتن در جهت اصلاحات کوتاهی نکرده است

به گزارش سبزوار امروز، خبرنگاران: وزیر اقتصاد آلمان بهبود اوضاع مالی در یونان را مثبت ارزیابی نموده و توضیح داد که دیگر از طرف کشورهای بحران زده اروپایی خطری منطقه یورو را تهدید نمی کند و آتن در جهت اصلاحات کوتاهی ننموده است.

یونان در جهت خوبی قرار گرفته است، آتن در جهت اصلاحات کوتاهی نکرده است

سفر با تور یونان ارزان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، به نقل از هامبورگر ابند بلات ولفگانگ شویبل، وزیر دارایی آلمان با تاکید بر اینکه یونان و دیگر کشورهای بحران زده یورو در راستا خوبی قرار گرفته اند همچنین خاطر نشان کرد که ما دیگر هیچ خطر سرایت بحران به دیگر کشورهای منطقه ارز مشترک را نداریم.

وی که روز گذشته در نشستی در دفتر روزنامه زوددویچه سایتونگ سخن می گفت توضیح داد که به این ترتیب همچنین بازارهای مالیاتی هم دیگر درباره آینده منطقه ارز مشترک اروپایی نگران نیستند.

وی همچنین با تاکید بر اینکه یونان بر بزرگترین مسائل و مسائل خود غلبه نموده است گفت که در این شرایط به احتمال زیاد این کشور به راستا رشد منظم مالی برمی گردد و در کاهش کسری بودجه دولت سریع تر از آنچه فکر می شد پیش می رود. بنابراین ما باید از این کشور تقدیر به عمل آوریم.

وزیر اقتصاد آلمان همچنین توضیح داد که یونان در زمینه پیشبرد اصلاحات کوتاهی ننموده است. البته هنوز خیلی کارها هست که باید انجام گردد.

شویبل همچنین از بهبود ضعیف اوضاع مالی یونان بعد از شش سال دردناک و رکود مالی سخن گفته و توضیح داد که بازگشت این کشور به ارز ملی سابق و خروج یونان از منطقه یورو هرگز مطرح نیست.

وی همچنین درباره سیاست مداوم کاهش نرخ بهره های بانکی از طرف بانک مرکزی اروپا هشدار داده و تاکید نمود که بانک مرکزی اروپا بهتر است که به فکر ثبات قیمت ها باشد. اما باید به این مسئله توجه گردد که با سیاست پولی، مشوقهایی به وجود نیاید که اصلاحات در منطقه یورو را به تاخیر بیاندازد.

منبع: تسنیم
انتشار: 30 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 666

به "یونان در جهت خوبی قرار گرفته است، آتن در جهت اصلاحات کوتاهی نکرده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یونان در جهت خوبی قرار گرفته است، آتن در جهت اصلاحات کوتاهی نکرده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید