معاون سیاستگذاری و اعتباربخشی سازمان فناوری اطلاعات منصوب شد

به گزارش سبزوار امروز، به گزارش خبرنگاران به نقل از سازمان فناوری اطلاعات ایران، محمد خوانساری معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران در حکمی حامد منکرسی را به سمت معاون سیاست گذاری و اعتباربخشی این سازمان منصوب کرد.

معاون سیاستگذاری و اعتباربخشی سازمان فناوری اطلاعات منصوب شد

در این حکم علاوه بر وظایف معین این جایگاه، ماموریت هایی نیز در نظر گرفته شده است که اهم آنها عبارتند از: ایجاد و تقویت نظام تنظیم گری حوزه فناوری اطلاعات، برنامه ریزی در جهت حرکت به سمت سازمان فناوری اطلاعات، به کارگیری مدل های نوین رقابتی در مدیریت نوآوری و جلب مشارکت بخش خصوصی و نیز تدوین سیاست ها و ضوابط در جهت حمایت هدفمند از کسب و کارهای نوین دیجیتال.

حامد منکرسی دارای مدرک دکتری تخصصی مهندسی کامپیوتر با گرایش هوش مصنوعی از دانشگاه سیدنی است. وی عضو هیأت علمی گروه مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات و مدیر طرح، برنامه و نظارت راهبردی دانشگاه رازی نیز است.

پیش از این شهره ناصری معاون سیاستگذاری و اعتباربخشی سازمان فناوری اطلاعات ایران بود.

ادارات کل معاونت سیاست گذاری و اعتباربخشی فناوری اطلاعات در سازمان فناوری اطلاعات ایران شامل دفتر همکاری های فراسازمانی، ارتباط با صنعت و دانشگاه، اداره کل اعتباربخشی و صدور پروانه، پایش، ممیزی و نظارت و هم چنین توسعه راهبردها و سیاست ها می شوند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 بهمن 1400 بروزرسانی: 8 بهمن 1400 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 2310

به "معاون سیاستگذاری و اعتباربخشی سازمان فناوری اطلاعات منصوب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون سیاستگذاری و اعتباربخشی سازمان فناوری اطلاعات منصوب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید