مراکز علمی کاربردی در قالب خوشه شغلی ماموریت گرا می شوند

به گزارش سبزوار امروز، معاون آموزشی دانشگاه علمی کاربردی گفت: در گذشته مراکز علمی کاربردی خیلی ماموریت مشخصی نداشتند؛ اما اکنون در قالب خوشه شغلی به صورت جداگانه در حوزه صنعت، کشاورزی، فرهنگ و هنر به فعالیت می پردازد.

مراکز علمی کاربردی در قالب خوشه شغلی ماموریت گرا می شوند

مختارجلالی جوران، معاون آموزشی دانشگاه علمی کاربردی در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، گفت: دانشگاه علمی کاربردی در زمینه ماموریت گرا کردن مراکز علمی کاربردی گام های بلندی برداشته است.

وی ادامه داد: در گذشته مراکزعلمی کاربردی خیلی ماموریت مشخصی نداشتند، اما اکنون در قالب خوشه شغلی هر مرکز به صورت جداگانه در حوزه صنعت، کشاورزی، فرهنگ و هنر به فعالیت می پردازد.

جلالی جوران با اشاره به اینکه طی فرایندی مدرسین دانشگاه علمی کاربردی را ساماندهی نموده ایم، توضیح داد: طبق ساماندهی اجرا شده از ترم بهمن ماه 98 تدریس مدرسین بدون کد ممنوع اعلام شد. در حقیقت مدرسینی که کد دارند مراحل عمومی علمی، تخصصی را طی نموده اند.

معاون آموزشی دانشگاه علمی کاربردی تاکید نمود: این کد توسط دانشگاه علمی کاربردی و به نمایندگی از وزارت علوم به اساتید داده می گردد به طوری که اساتید می توانند با استفاده از این کد در هر مرکز وابسته به دانشگاه علمی کاربردی تدریس داشته باشند.

جلالی جوران در انتها اعلام نمود: طبق آمارعلمی کاربردی کمترین میزان فارغ التحصیلان بیکار را دارد. به کمک خداوند اکنون به اهداف نسبی خود رسیده ایم، اما کوشش داریم از سطح خوب به سطح عالی دست یابیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 1274

به "مراکز علمی کاربردی در قالب خوشه شغلی ماموریت گرا می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراکز علمی کاربردی در قالب خوشه شغلی ماموریت گرا می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید