فکر می کنم بتوانیم ایران را شکست دهیم، از یونان، کرواسی و ایتالیا شناخت بیشتری دارم

به گزارش سبزوار امروز، سرمربی تیم ملی بسکتبال مکزیک گفت: ما در ابتدای مسابقات انتخابی المپیک، ایران و یونان را پیش رو داریم که فکر می کنم بتوانیم ایران را شکست دهیم.

فکر می کنم بتوانیم ایران را شکست دهیم، از یونان، کرواسی و ایتالیا شناخت بیشتری دارم

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، سرخیو والدیولمیوس، در حالی که تیمش در مسابقات انتخابی المپیک با یونان و ایران همگروه شده، معتقد است که در این گروه چیزی غیرممکن نیست.

سرمربی تیم ملی بسکتبال مکزیک گفت: ما در مسابقات قهرمانی قاره آمریکا که در مکزیکوسیتی برگزار گردید، نمایش خوبی داشتیم و من مطمئن هستم با روحیه و توانایی هایی که بازیکنانم دارند در مسابقات انتخابی المپیک هم حرف هایی برای گفتن خواهیم داشت. مهمترین نکته این است که ما در انتخابی حضور داریم. ما مسابقات آسانی پیش رو نداریم ولی باید امیدوار باشیم و رقابت کنیم.

والدیولمیوس ادامه داد: ما در گروهی قرار گرفته ایم که قوی و بسیار خوب است. علاوه بر این باید در ایتالیا بازی کنیم که ملتی بزرگ دارد. ما ابتدا ایران و یونان را پیش رو داریم که فکر می کنم بتوانیم ایران را شکست دهیم. یونان حریف بعدی ماست و پس از آن باید به رویارویی با ایتالیا و کرواسی فکر کنیم که دیدارهایی بسیار سخت است. من از یونان، کرواسی و ایتالیا شناخت بیشتری دارم. آنها تیم هایی قدرتمند هستند که تقریباً در یک سطح قرار دارند.

35

منبع: تسنیم
انتشار: 7 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 951

به "فکر می کنم بتوانیم ایران را شکست دهیم، از یونان، کرواسی و ایتالیا شناخت بیشتری دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فکر می کنم بتوانیم ایران را شکست دهیم، از یونان، کرواسی و ایتالیا شناخت بیشتری دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید