فعالیت های جهاد دانشگاهی لرستان در راستای ایجاد اشتغال پایدار است

به گزارش سبزوار امروز، خبرنگاران/لرستان مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در لرستان گفت: فعالیت های جهاد دانشگاهی لرستان در راستای ایجاد اشتغال پایدار است.

فعالیت های جهاد دانشگاهی لرستان در راستای ایجاد اشتغال پایدار است

حامد ویسکرمی در جریان بازدید از مرکز تحقیات گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی در بام لرستان با بیان اینکه این مرکز ظرفیت بسیار خوبی است و باید توسعه یابد، اضافه کرد: کارهایی که این نهاد انقلابی در لرستان شروع نموده در راستای توسعه و ایجاد اشتغال پایدار است.

وی ادامه داد: این مرکز می تواند با فراوری نهاده های مورد احتیاج استان در بخش گیاهان دارویی یاری شایانی به ایجاد اشتغال کند.

ویسکرمی با بیان اینکه آمادگی همکاری در زمینه گیاهان دارویی با جهاد دانشگاهی را داریم، اضافه کرد: مرکز تحقیقات گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی لرستان، پتانسیل خوبی برای رونق مالی استان و ایجاد اشتغال برای فارغ التحصیلان رشته کشاورزی خواهد بود.

این مسئول یادآور شد: گیاهان دارویی احتیاج چندانی به منابع آبی ندارند و همین سبب شده تا در بسیاری از عرصه ها بتوان آن را کشت کرد و می تواند منبع قابل اعتنایی برای عایدی لرستانی ها باشد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در لرستان بیان نمود: دستگاه های اجرایی باید به یاری این نهاد علمی و انقلابی در استان بیایند تا بتوانند گام های موثری در راستای توسعه لرستان بردارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 21 اردیبهشت 1401 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 2413

به "فعالیت های جهاد دانشگاهی لرستان در راستای ایجاد اشتغال پایدار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت های جهاد دانشگاهی لرستان در راستای ایجاد اشتغال پایدار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید