فروریختن انبار شرکت آمازون در طوفان ایلینوی؛ 6 نفر کشته شدند

به گزارش سبزوار امروز، براثر فروریختن یک انبار شرکت آمازون به دلیل طوفان در استان ایلینوی آمریکا حداقل 6 نفر کشته و یک نفر دیگر مجروح شدند.

فروریختن انبار شرکت آمازون در طوفان ایلینوی؛ 6 نفر کشته شدند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، در پی تخریب یک انبار شرکت آمازون در شهر ادواردزویل در استان ایلینوی حداقل شش نفر کشته شدند.

جی رابرت پریتزکر فرماندار ایلینوی به شبکه سی بی اس گفت: خیلی متاسفم که اعلام کنم براثر فروریختن انبار این شرکت در اثر طوفان شش نفر جان خود را از دست دادند و یک نفر دیگر نیز مجروح شده و تحت مداوا قرار گرفته است.

فرماندار ایلینوی در ادامه اضافه کرد: جستجو و عملیات امداد و نجات همچنان در این منطقه ادامه دارد.

شبکه فاکس نیوز پیش از این گزارش داده بود که در زمان وقوع طوفان بین 50 تا 100 نفر در این انبار تجاری حضور داشتند و مشغو کار بودند.

خبرگزاری تاس گزارش داد، طی طوفان اخیر که استانهای مختلف آمریکا از جمله کنتاکی، تنسی، ایلینوی و آرکانزاس را در نوردردیده است بیش از 80 نفر کشته شدند که هفتاد نفر آنها از استان کنتاکی هستند. بعلاوه وقوع این گردباد و طوفان به قطع برق بیش از 200 هزار نفر در استانهای تنسی و کنتاکی منجر شده است.

روز گذشته رسانه های آمریکایی گزارش داده بودند توفان و گردباد که اواخر روز آدینه بعضی استانهای آمریکا را در نوردیده بود به یک خانه سالمندان در شهر مونِت و بعلاوه یک انبار شرکت تجاری آمازون آسیب جدی وارد نموده است.

بر اثر این توفان در خانه سالمندان مونت در آرکانزاس حداقل دو نفر کشته و 5 نفر دیگر مجروح شده اند.

فرماندار کنتاکی اوایل روز آدینه به علت خسارت بزرگ ناشی از گردباد در چند شهرستان غربی شرایط اضطراری اعلام نمود. بشیر گفت که گارد ملی به منطقه احضار شده است.

انبار آمازون

آثار طوفان در کنتاکی

ص

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 7 بهمن 1400 بروزرسانی: 7 بهمن 1400 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 2309

به "فروریختن انبار شرکت آمازون در طوفان ایلینوی؛ 6 نفر کشته شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروریختن انبار شرکت آمازون در طوفان ایلینوی؛ 6 نفر کشته شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید