سیاست درست فرهاد مجیدی در استقلال

به گزارش سبزوار امروز، استقلال در این فصل نتایج فوق العاده خوبی در لیگ برتر کسب نموده. 6 هفته به انتها رقابت ها به جای مانده و آبی ها شانس اصلی قهرمانی هستند و می خواهند به 5 قهرمانی پیاپی رقیب سنتی خود پرسپولیس، انتها بدهند.

سیاست درست فرهاد مجیدی در استقلال

فرهاد مجیدی که کاپیتان استقلال در آخرین قهرمانی این تیم در لیگ برتر بود، به عنوان سرمربی هنوز با استقلال نتوانسته قهرمانی ای به دست آورد. او 2 بار تا یک قدمی قهرمانی در جام حذفی با این تیم پیش رفت اما در هر 2 مرتبه، با باخت در بازی سرانجامی نتوانست به قهرمانی برسد. فرهاد که برای اولین بار از ابتدای فصل روی نیمکت استقلال نشسته، یک تصمیم مهم گرفته است؛ تصمیمی که منطقی است و حواشی را تا سرانجام فصل از این تیم دور می نماید.

استقلال راه پرسپولیس را نمی رود

پرسپولیسی ها 6 امتیاز از استقلال کمتر دارند و با وجود اینکه در 5 فصل گذشته قهرمان لیگ برتر شده اند، دراین فصل شانس کمی برای کسب جام دارند. آن ها از جام حذفی با باخت خانگی مقابل آلومینیوم کنار رفته اند و سوپرجام را هم به فولاد واگذار نموده اند. انتقادهایی که از یحیی می شد، سبب شد تا او استارت فصل آینده را خیلی زود بزند و با بعضی بازیکنان هم برای حضور در جمع سرخپوشان مذاکراتشان را شروع نمایند.

در خصوص استقلالی ها در روزهای گذشته شنیده می شد که قصد دارند مانند پرسپولیس استارت فصل آینده را خیلی زود بزند. حتی نام چند بازیکن هم برای حضور در جمع آبی ها مطرح شد اما آن چیزی که معین است این است که استقلال راه پرسپولیس را برای فصل آینده نمی رود.

فرهاد فعلا فهرست ورود و خروج ندارد

جام جهانی 2022 قطر پاییز ماه برگزار می گردد. بعضی لژیونرها که شرایط خوبی در باشگاه خود ندارند، قصد دارند به لیگ برتر بیایند تا در سال جام جهانی بیشتر بازی آن ها به چشم بیاید و بتوانند خود را به فهرست تیم ملی برای حضور در جام جهانی برسانند.

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال، هدف اولش قهرمانی با این تیم در لیگ برتر است تا بعد از امیر قلعه نویی، دومین سرمربی ای گردد که قهرمانی با استقلال در لیگ برتر را تجربه می نماید. سرمربی آبی ها به خوبی می داند که که اعلام کردن فهرست خروج این باشگاه ممکن است تیم او را با حاشیه روبرو کند و اصلا دلش نمی خواهد تمرکز تیمش را برهم زند. فرهاد به همین علت اعلام نموده فعلا نه فهرست خروج دارد و نه فهرست ورود. مجیدی در یک تصمیم منطقی، همه چیز برای فصل آینده را به سرانجام فصل و بعد از قهرمانی احتمالی آبی ها موکول نموده است.

فوتبال 360

منبع: فرارو
انتشار: 27 خرداد 1401 بروزرسانی: 27 خرداد 1401 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 2443

به "سیاست درست فرهاد مجیدی در استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیاست درست فرهاد مجیدی در استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید