رمز موفقیت در کارها همدلی و درک متقابل است

به گزارش سبزوار امروز، به گزارش خبرنگاران، قربان میرزایی بعدازظهر یکشنبه در جلسه کارگروه تسهیل و برطرف موانع تولیدی خراسان رضوی اظهار کرد: رمز موفقیت و عبور از موانع در شرایط فعلی کشور با هماهنگی و درک متقابل همه حوزه ها قابل انجام است.

رمز موفقیت در کارها همدلی و درک متقابل است

وی اضافه نمود: خوشبختانه مردم نیز همراهی و مشارکت خوبی همچون سال های گذشته در حل مسائل دارند و مسئولان نیز باید کوشش نمایند تافضای امید و نشاط در جامعه ایجاد شده و اقتصاد استان به شرایط عادی برگردد.

سرپرست استانداری خراسان رضوی توضیح داد: هماهنگی ها در سطح خوبی در استان وجود دارد اما در برخی موارد مثل موضوعاتی که به عنوان مساله و چالش بین حوزه صنعت و شهرداری است دچار اشکال بودیم که با تشکیل کارگروه مشترکی بین استانداری و معاونت هماهنگی امور عمرانی و نیز اقتصادی استانداری و نیز شهرداری مقرر شده نسبت به آنالیز و برطرف این مباحث اقدام گردد.

میرزایی تاکید نمود:بخشی از این چالش ها و مسائل با شهرداری ها بویژه در مشهد باید در سطح کلان برطرف گردد و بخشی هم در استان پیگیری می گردد تا فشار مضاعفی بر واحدهای تولیدی بار نگردد.

وی در ادامه گفت:شرایط فعلی سخت است و در این وضعیت اگر همکاری ، تعامل همه بخش ها از جمله بانک ها ، دستگاه های دولتی ، نظارتی ، مالیاتی ، قضایی و غیره برای تسهیل این شرایط و کوشش گسترده و همه جانبه برای حرکت به سمت بهبود و رونق و رفاه نباشد موفق نخواهیم شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 287

به "رمز موفقیت در کارها همدلی و درک متقابل است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رمز موفقیت در کارها همدلی و درک متقابل است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید