در نشست برجامی ایران، روسیه و چین چه گذشت؟

به گزارش سبزوار امروز، دیپلمات ارشد روسیه در مذاکرات وین در پیامی توضیح داد، شرکت کنندگان در نشست سه جانبه ایران، روسیه و چین درباره راستا پیش رو در مذاکرات درباره برجام گفتگو کردند.

در نشست برجامی ایران، روسیه و چین چه گذشت؟

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، میخائیل اولیانوف نماینده دائم روسیه نزد سازمان های بین المللی با انتشار توئیتی به برگزاری نشستی سه جانبه میان هیئت های ایران، چین و روسیه و گفت وگوی آنها درباره برجام پرداخت.

وی نوشت: یک نشست سه جانبه با حضور هیئت های ایرانی، روس و چینی امروز (دوشنبه) در وین برگزار و درباره برجام رایزنی شد. شرکت نمایندگان در این جلسه به گفتگو درباره شرایط کنونی امور و جهت پیش رو پرداختند.

پیش از این، کاظم غریب آبادی نماینده کشورمان در نزد سازمان های بین المللی با اعلام خبر برگزاری ابن نشست در صفحه توییترش نوشت: ملاقات سه جانبه میان ایران، چین و روسیه برگزار گردید. سرپرستان هیئت ها درباره مسائل مربوط به مذاکرات ادامه دار برجامی گفت و گو نموده و آن ها را مرور کردند.

مذاکرات میان اعضای کمیسیون مشترک برجام درباره احیای توافق هسته ای در وین و با حضور آمریکا در مقر مذاکرات از ماه گذشته برگزار گردیده است.

آمریکا و ایران مذاکرات مستقیم یا غیرمستقیمی نداشته اند و نمایندگان دولت آمریکا با نمایندگان سایر اعضای برجام در این زمینه رایزنی می نمایند.

اقدامات لازم برای احیای توافق هسته ای به وسیله بازگشت دوجانبه تهران-واشنگتن به آن در دو کارگروه مجزا آنالیز می گردد که شامل بازگشت ایران به اجرای کامل تعهدات برجامی اش و لغو تحریم های یک جانبه آمریکا علیه ایران می باشد. این تحریم ها پس از خروج دولت پیشین آمریکا از توافق هسته ای علیه ایران اعمال یا بازگردانی شدند.

ایران خواهان لغو تمامی تحریم های اعمال شده علیه خود است و دولت آمریکا تا به امروز بیان نموده آماده لغو تحریم های ناسازگار با برجام است.

311311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 13 تیر 1400 بروزرسانی: 13 تیر 1400 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 2062

به "در نشست برجامی ایران، روسیه و چین چه گذشت؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در نشست برجامی ایران، روسیه و چین چه گذشت؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید