درخواست کمیسیون اروپایی از بایدن برای تقویت سازماهای بین المللی

به گزارش سبزوار امروز، رئیس کمیسیون اروپایی از جو بایدن، نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا آغاز جدید در مناسبات دو سوی آتلانتیک و تقویت و اصلاح سازمان های بین المللی را درخواست کرد.

درخواست کمیسیون اروپایی از بایدن برای تقویت سازماهای بین المللی

با ما سفر کنید و با تور ترکیبی اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از هفته نامه اشپیگل، اورزو لا فون درلاین، رئیس کمیسیون اروپایی از جو بایدن، نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا آغاز جدید در مناسبات دو سوی آتلانتیک را درخواست کرد.

رسانه های آمریکایی جو بایدن را پیروز انتخابات مناقشه برانگیز ریاست جمهوری آمریکا دانسته اند، اما دونالد ترامپ شکست را نپذیرفته و با طرح این ادعا که در انتخابات تقلب انجام شده، اقدام به طرح دعوی نموده است.

درلاین همچنین خواهان همکاری های تنگاتنگ اروپا و آمریکا تحت ریاست جمهوری بایدن شد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

این خبر را خبرگزاری آلمان با استناد به سخنان رئیس کمیسیون اروپایی در برابر سفرای اتحادیه اروپا منتشر نموده است.

فون در لاین تأکید کرد که این همکاری ها باید همه چیز از امنیت تا پایداری، از قوانین مربوط به فن آوری تا تجارت، از تساوی شرایط رقابتی دنیای تا تقویت نهادهای دنیای را شامل گردد.

وی یکی از موضوعات اصلی همکاری های آینده دو سوی آتلانتیک را مبارزه با کرونا و حمایت از آب و هوا نامید و گفت: همچنین باید سازمان های بین المللی مانند سازمان ملل، سازمان بهداشت دنیای و سازمان تجارت دنیای تقویت و اصلاح شوند.

رئیس کمیسیون اروپایی همچنین تأکید کرد: سیستم بین المللی ما سال های زیادی به گروگان گرفته شده بود. حالا زمان آن رسیده که این فرایند تغییر کند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

دونالد ترامپ، در دوران ریاست جمهوری خود بر آمریکا خروج این کشور از سازمان بهداشت دنیای و توافق آب و هوای پاریس را در پیش گرفت.

رئیس کمیسیون اروپایی همچنین بر لزوم احیای مجدد توافق نامه های مهم چندجانبه و ایجاد ائتلاف های جدید تأکید کرد و این ائتلاف ها را برای دنیا دیجیتالی لازم دانست.

وی همچنین خواهان قواعدی برای مبارزه با تبلیغات تروریستی و نفرت پراکنی در اینترنت شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 آذر 1399 بروزرسانی: 19 آذر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 1684

به "درخواست کمیسیون اروپایی از بایدن برای تقویت سازماهای بین المللی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست کمیسیون اروپایی از بایدن برای تقویت سازماهای بین المللی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید