خبرنگاران موج گرما در اروپا بیم رعایت نشدن توصیه های بهداشتی مقابله با کرونا را افزایش داده است

به گزارش سبزوار امروز، تهران-خبرنگاران-اروپای غربی روز آدینه شاهد بالاترین دمای هوا بود، بطوری که در بعضی مناطق این قاره، دمای هوا به 40 درجه سانتیگراد رسید و همین امر بسیاری از مسؤولان اروپایی را برآن داشت تا با هشدار به افرادی که بدون ماسک به سواحل می فرایند، به آنان گوشزد نمایند کرونا هنوز هست و تمام نشده است.

خبرنگاران موج گرما در اروپا بیم رعایت نشدن توصیه های بهداشتی مقابله با کرونا را افزایش داده است

با ما سفر کنید و با تور اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از شبکه خبری یورونیوز، در بیش از یک سوم مناطق فرانسه نسبت به خطر افزایش دما و وقوع رعد و برق هشدار صادر شده است. دمای هوا در این کشور در سایه در پاریس، مرکز و شمال شرق این کشور به 40 و 41 درجه رسید.

مدیرکل بهداشت فرانسه نسبت به ضرورت احترام به فاصله اجتماعی و زدن ماسک هشدار داد و از شهروندان خواست توجه خاصی به افراد سالمند داشته باشند.

همچنین مقام های منطقه پاریس برای جلوگیری از آلودگی زیاد هوا در روز آدینه از رفت و آمد خودروها جلوگیری کردند.

اما در ایطالیا، 14 کلانشهر این کشور به دلیل گرمای هوا برای جمعیت آسیب پذیر مانند افراد سالمند و بیمار بالاترین هشدار صادر نموده است.

به همین دلیل، روز آدینه دمای هوا در بولونیا به 39، شهر رم؛ پایخت به 37 درجه، فلورانس، پروجا، تورینو، ورونا شهرهای شمالی این کشور به 38 درجه رسیده است.

در هلند اما مقام های این کشور از ساکنان خواسته اند به ساحل معروف زاندفورت در نزدیکی آمستردام نروند، تا فاصله میان افراد رعایت گردد.

رسانه های هلندی به نقل از ماریان شورمانس مسؤول امنیت محلی گزارش دادند، وی از شهروندان خواسته است به جای رفتن به این تفریحگاه در نزدیکی آمستردام به سواحل خلوت تر هلند بروند.

هواشناسان انگلیسی و آلمانی نیز روز آدینه را گرمترین روز سال 2020تاکنون گفتند.

استخرهای عمومی در آلمان که در سال های گذشته با تمام ظرفیت خود کار می کردند، سال جاری به دلیل محدودیت های مربوط به ویروس کرونا، تنها پذیرای تعداد کمی از افراد بودند.

این درحالی است که دفتر هواشناسی انگلیس گفت که موج گرما کوتاه مدت است و دما در مناطق شمالی این کشور معتدل گزارش می گردد، درحالی که دمای هوا روز آدینه در مناطق جنوبی آن از 30 درجه فراتر رفت.

منبع: ایرنا
انتشار: 1 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 1521

به "خبرنگاران موج گرما در اروپا بیم رعایت نشدن توصیه های بهداشتی مقابله با کرونا را افزایش داده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران موج گرما در اروپا بیم رعایت نشدن توصیه های بهداشتی مقابله با کرونا را افزایش داده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید