جزئیات نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شد

به گزارش سبزوار امروز، سازمان اداری و استخدامی درباره پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش اطلاعیه ای صادر کرد.

جزئیات نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شد

سازمان اداری و استخدامی با صدور اطلاعیه ای درباره پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش بیان کرد:

پذیرفته شدگان مکلفند به منظور طی سایر مراحل قبل از استخدام (آنالیز صلاحیت های عمومی گزینش، گواهی عدم سوء پیشینه، آزمایشات و معاینات پزشکی، تشکیل پرونده استخدامی و آمادگی جهت شرکت در دوره های مهارت آموزی) به توضیح زیر اقدام کنند.

داوطلبانی که در مورد نتایج نهایی آزمون سؤالاتی دارند می توانند حداکثر 10 روز پس از اعلام نتایج در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش از طریق بخش پاسخگویی سازمان به نشانی www.sanjesh.org اقدام یا با شماره 02142163 در ساعات اداری در میان بگذارند.

مطابق بند د صفحه 10 دفترچه آزمون پس از برگزاری مصاحبه استخدامی، معرفی افراد به گزینش براساس مجموعه نمره کل نهایی آنان با وزن 70 درصد برای آزمون های کتبی و 30 درصد برای مصاحبه استخدامی و با در نظر گرفتن سهمیه های قانونی به تعداد یک برابر ظرفیت پذیرش بوده است، بنابراین داشتن نمره کتبی بالاتر در مرحله معرفی به آنالیز اسناد و مدارک خوداظهاری و انجام مصاحبه استخدامی ملاک قبولی فرد تلقی نمی گردد.

شرط قبولی در ظرفیت مشخص شده برای سهمیه مربوط داشتن نمره کل نهایی بالاتر نسبت به سایر داوطلبان است.

نمره کل نهایی- 70 درصد نمره آزمون های کتبی + 30 درصد امتیاز مصاحبه استخدامی

قبول شدگان یک برابر ظرفیت جهت پیگیری امور مربوط به ادامه فرآیند استخدام، تشکیل پرونده استخدامی، آنالیز صلاحیت های عمومی گزینش و شرکت در دوره مهارت آموزی که به صورت همزمان صورت می پذیرد باید اقدامات زیر را انجام دهند:

تشکیل پرونده استخدامی

برای تشکیل پرونده استخدامی انجام معاینات پزشکی، آزمایشات پاراکلینیکی و اخذ معرفی نامه برای گواهی عدم سوء پیشینه و اطلاع از سایر مراحل و مدارک لازم در روز بعد از اعلام نتایج به اداره کل آموزش و پرورش استان سهمیه خدمت مراجعه و هدایت لازم را دریافت کنند. پذیرفته شدگان برای کسب اطلاعات بیشتر به سامانه اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان مربوط مراجعه کنند.

آنالیز صلاحیت های عمومی هسته گزینش اداره کل آموزش و پرورش استان محل استخدام

در صورت عدم تحویل فرم اطلاعات فردی و مدارک درخواست شده در مرحله مصاحبه استخدامی ضرورت دارد پس از چاپ فرم اطلاعات فردی از سایت دبیرخانه هیئت مرکزی گزینش به نشانی www.gozinesh.medu.ir نسبت به تکمیل دقیق فرم و اصلاح یک قطعه عکس اقدام و به همراه تصویر تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی و کارنامه نهایی آزمون استخدامی حداکثر به مدت 48 ساعت از تاریخ انتشار اسامی از طریق پشت پیشتاز به آدرس هسته گزینش استان محل خدمت خود ارسال یا به صورت حضوری تحویل دهند.

عدم تکمیل فرم مربوط به هسته گزینش استان محل خدمت در مصاحبه گزینش به منزله انصراف از استخدام تلقی می گردد.

شرکت در دوره مهارت آموزی در دانشگاه فرهنگیان و رجایی

بر اساس برنامه ریزی های اجرا شده و زمانبندی پیش بینی شده دوره مهارت آموزی قبول شدگان آزمون مذکور همزمان با آنالیز صلاحیت های عمومی گزینش و انجام سایر مراحل استخدامی بر اساس رشته شغلی به توضیح جدول زیر از طریق دانشگاه مجری دوره صورت می گیرد لذا شایسته است داوطلبان پذیرفته شده در این مرحله جهت ثبت نام و حضور در دوره مزبور مطابق ضوابط و مقررات دانشگاه مجری اقدام کنند.

مصاحبه استخدامی فرایندی قانونی برای ارزیابی صلاحیت های تخصصی و حرفه ای در ویژگی های شخصیتی، انگیزه، علاقه و اندازه شناخت و انتظارات داوطلبان حرفه معلمی به منظور انتخاب و پذیرش افراد اصلح است که بر اساس معیار های مشخص شده در وقت مقرر در چهارچوب شرایط و ضوابط اعلام شده در دفترچه آزمون و شیوه نامه مصاحبه استخدامی اجرا می گردد.

رعایت موارد زیر در اعتراض به نتیجه مصاحبه استخدامی الزامی است:

تقاضای آنالیز و رسیدگی مجدد به نتایج مصاحبه استخدامی بعد از اعلام قطعی نتایج آزمون استخدامی و صدور کارنامه نهایی برای هر یک از داوطلبان بعد از اعلام نتایج آزمون، صرفاً از طریق اداره کل آموزش و پرورش استان محل مصاحبه انجام می گیرد.

رسیدگی مجدد به اعتراض مصاحبه استخدامی مستلزم مراجعه داوطلب به اداره کل آموزش و پرورش استان محل مصاحبه و ارائه و ثبت درخواست کتبی در مهلت مقرر خواهد بود حداکثر تا یک ماه بعد از اعلام نتایج قطعی.

در آنالیز اعتراضات، شرایط و ضوابط مندرج در آگهی آزمون استخدامی ملاک عمل خواهد بود بنابراین به منظور صیانت از حقوق سایر داوطلبان آزمون استخدامی اعتراضات مربوط به برخورداری از شرایط و ضوابط مزبور قابل آنالیز نیستند.

داوطلبانی که بنا به دلایل متفاوت (حداکثر سن مجاز برای آزمون، تاریخ اخذ مدرک دانشگاه، شرط سنی، نداشتن کارت خاتمه خدمت) معترض باشند با توجه به شرایط و ضوابط اعلام شده در دفترچه آزمون استخدامی موضوع قابل رسیدگی است.

متن کامل اطلاعیه سازمان اداری و استخدامی

خبرنگاران علمی پزشکی آموزش و پرورش

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 مرداد 1401 بروزرسانی: 24 مرداد 1401 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 2495

به "جزئیات نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید