بهترین غذاهای تور تایلند

به گزارش سبزوار امروز، بهترین غذاهای تور تایلند غذاهایی هستند که کمتر کسی وجود دارد که از طعم آن‌ها خوشش می‌آید. در این مقاله شما را با بهترین غذاهایی که می‎توانید در تور تایلند طعم آن‌ها بچشید.

بهترین غذاهای تور تایلند

سوم تام Som Tam

این سالاد پر ادویه بر پایه میوه پاپایا تهیه می شود که عمدتا در شمال تایلند می روید. اما امروزه در تمامی این کشور مورد استفاده قرار داشته و محبوب است. در مناطق مختلف تایلند، این غذا را به روش های مختلفی تهیه می کنند و طعم کلی آن می تواند شیرین، ترش و … بوده و در هر رستورانی به شکل خاص خود سرو شود. به صورت کلی در این سالاد، پاپایای خرد شده را کمی حرارت داده و سپس مرغ کبابی به همراه برنج به آن اضافه می شود. این ترکیب، دارای طعمی فوق العاده خوشمزه بوده و یکی از بهترین غذاهای تور تایلند است.

سوپ نودل (Kuay Tiew)

برای خوردن این غذا، استفاده از چوب های سنتی غذاخوردن در شرق آسیا (چاپ استیک) را فراموش کرده و سعی کنید کاسه محتوی غذا را بدون خجالت سر بکشید. تنوع ترکیبات به کار رفته در این غذا به حدی است که ممکن است 10 آشپز، آن را به ده روش مختلف و با ده طعم متفاوت تهیه کنند. رشته های نودل به کار رفته در این غذا  معمولا باریک هستند و به ندرت از نودل های پهن استفاده می شود.  این نودل در یک مایع سوپ مانند به همراه هر نوع گوشت مورد علاقه مصرف کننده از قبیل: گاو، گوسفند، مرغ، اردک، ماهی، میگو آماده می‌شود.

تام یام گونگ (Tom Yam Goong)

این غذا را می توان الهام بخش رایحه سنتی و ملی تایلند دانست زیرا در آن میزان بسیار زیادی از سبزیجات استفاده می شود. برگ لیمو، گالانگال (نوعی زنجبیل)، موسیر و سایر گیاه های عطرآگین موجود در این غذا، رایجه ای استثنایی از آن ارائه می کند. این غذا معمولا به همراه فلفل قرمز و سس ماهی مصرف شده و مواد اولیه آن میگو و قارچ  می‌باشد.

انتشار: 25 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 323

به "بهترین غذاهای تور تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین غذاهای تور تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید