منوی این رستوران تایلندی طبق گروه خونی افراد نوشته شده است!

به گزارش سبزوار امروز، انتخاب غذا طبق گروه خونی

امروزه افراد بیشتری سعی می نمایند تا سبک زندگی سالم را در پیش بگیرند و از خوراکی های سالم استفاده نمایند به طوری که این میزان حتی تا چند سال قبل تر از این هم قابل مقایسه نیست. علم همواره افراد را تشویق به داشتن عادت های سالم در زندگی نموده است و تحقیقاتی که در این زمینه شده نشان می دهد که پیروی از یک سبک زندگی سالم تاثیر بسیار مستقیی روی طول عمر مثبت فرد دارد. یک فرضیه وجود دارد و آن هم این است که هر فردی باید با توجه به ویژگی های خود غذا را انتخاب کند، یعنی انتخاب غذا طبق گروه خونی. به بازدید نمایندگان این رستوران تایلندی هم منویی داده می گردد که با توجه به گروه های خونی نوشته شده است. در ادامه همراه خبرنگاران باشید تا از این رستوران جالب در تایلند بیشتر بدانید:

منوی این رستوران تایلندی طبق گروه خونی افراد نوشته شده است!

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

این تصور غالب در قاره آسیا وجود دارد که این گروه خونی است که بیس رژیم غذایی شما را مشخص می نماید. صاحبان رستورانی در تایلند هم از این یده و تفکر استفاده کردند و تصمیم گرفتند این ایده را با ارائه منویی که طبق طبع های هر گروه خونی نوشته شده است، بسط دهند. این رستوران طبقه سوم Third Floor نام دارد و جلوی تمام غذاهای منوی آن، کلمه A، B، O و AB نوشته شده است که نشان دهنده چهارگروه خونی است.

طبق گفته صاحبان این رستوران، حروف جلوی منو به افراد یاری می نماید تا غذای متناسب با گروه خونی خودشان را انتخاب نمایند. غذاهای ارائه شده درمنوی رستوران طبقه سوم، غذاهای تایلندی هستند که از ترکیبات مختلف گوشت، سبزیجات و ماهی تشکیل شده اند. در کنار حروف گروه های خونی ای که در کنار نام هر غذا در منو زده شده است، در جلوی برخی از غذاها حرف V هم نوشته شده که نشان دهنده غذای مخصوص گیاهخواران است.

طبق تئوری گفته شده، افرادی که دارای گروه خونی O هستند باید غذاهای دارای پروتئین بالا را بخورند چون ریشه آنها به عصر قبیله های وحشی در طبیعت بر می شود. افرادی با گروه خونی A دقیقا برعکس گروه خونی O هستند و بهتر است تا غذاهایی که بدون گوشت هستند مصرف نمایند چون ریشه آنها به عصر توسعه کشاورزی برمی شود. افرادی که گروه خونی B دارند بهتر است تا یک رژیم میانه را نتخاب نمایند، در حالیکه گروه چهام یعنی گروه خونی AB که یک گروه خونی جدایی از بقیه در نظر گرفته می شوند با گوشت های رژیمی و محصولات تخمیر شده سازگاری بیشتری دارند.

این اولین باری نیست که تفاوت گروه های خونی مردم باعث خلق چیزهای خاص جدید شده است. حتی یکی از شرکت های فراوری نماینده عطر ایتالیایی، پا را از این فراتر گذاشته و ادکلن هایی فراوری نموده است که با شخصیت انسان ها سازگارند! و موراد دیگری از این قبیل هم قبلا دیده شده است اما این اولین باری است یک رستوران این موضوع را پیاده سازی می نماید که می تواند یک خط پیروی خوب برای رستوران های دیگر باشد.

منبع: الی گشت
انتشار: 21 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 738

به "منوی این رستوران تایلندی طبق گروه خونی افراد نوشته شده است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منوی این رستوران تایلندی طبق گروه خونی افراد نوشته شده است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید