گذشتن از این تفریحات بانکوک محال است!

به گزارش سبزوار امروز، تفریحات بانکوک

بانکوک یکی از شهرهای افسانه ای آسیا و جایی پر از زندگی است، خیابان های شلوغ و پر هیاهو، مغازه های متنوع، غذاهای خیابانی خوشمزه و ارزان این ها همه را در سفر به بانکوک می توانید ببینید. البته اگر اولین بارتان باشد که تور بانکوک را خریداری می کنید ممکن است بانکوک به نظرتان شهر شلوغ و حتی کلافه کننده ای به نظر برسد اما خیلی زود می توانید خودتان را با آن سازگار کنید و می بینید همین شلوغی هاست که بانکوک را بانکوک نموده است! تفریحات بانکوک بسیارند و به عبارتی در این شهر کارهای زیادی است که بتوانید انجام دهید و ماه ها در آن سرگرم باشید با این حال در این نوشتار خبرنگاران تعدادی از بهترین آن ها را به شما معرفی می کنیم.

گذشتن از این تفریحات بانکوک محال است!

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

غذای تایلندی بخورید

هیچ فرد عاقلی در سفر به بانکوک این شهر را بدون امتحان کردن غذاهای خیابانی اش ترک نمی نماید. تایلند تعدادی از خوشمزه ترین و منحصر بفردترین غذاهای آسیایی را دار د که قیمت مناسب آن ها هوش از سرتان می برد! غذاهای بی نهایت خوشمزه ای که فقط با 1 یا 2 دلار می توانید تهیه کنید آن هم در پرس بزرگ! اگر چه تمام غذاهای خیابانی بانکوک خوشمزه هستند و نادیده دریافت آن ها ممکن نیست اما پیشنهاد می کنیم برای این که بتوانید طعم ناب یک غذای خیابانی تایلندی را بچشید به طرف خیابان سوخومویت Soi 11 بروید که در این خیابان در دو طرف آن می توانید مغازه های زیادی را که غذای تایلندی سرو می نمایند ببینید.

خرید از مغازه های چاتوچاک (Chatuchak Market)

بازار چاتوچاک مشهورترین بازار بانکوک با حدود 15000 مغازه، بزرگ ترین و متنوع ترین بازار بانکوک محسوب می گردد. حتی اگر به قصد خرید هم به این بازار نروید و نخواهید چیزی بخرید، در بهترین حالت موقع برگشت به هتل یا محل اقامتتان می بینید که چندین خرید در آن داشته اید و این اصلا به خاطر زرنگ بودن بانکوکی ها نیست بلکه به این دلیل است که این بازار رنگارنگ وسایل و کالاهای بسیار خاصی دارد که گذشتن از آن ها واقعا سخت است. از لباس های ارزان تا گجت های ارزان و انواع حیوانات بانمک که علاوه بر همه این ها بهشت خوراکی دوستان هم هست. از هزارتوی فروشنده ها دور شوید و خودتان را غرق سبک زنگی آن ها کنید شاید شلوغی آن را نتوانید تحمل کنید اما جو و اتمسفرخاصی که بر آن حاکم است باعث می گردد که حتی اگر بخواهید هم ببینید.

در جاده خائو سان به تماشای مردم بروید!

بیشتر توریست هایی که به بانکوک سفر می نمایند می دانند که خائو سان (Khao San road) در این شهر منطقه ای است که به قطب بک پکرها مشهور است، منطقه ای که در آن می توان صف شلوغ مردم، تعداد زیای هتل و رستوران و دکه های زیادی دید.به عنوان یکی از تفریحات بانکوک می توایند به خائو سان بروید، در یکی از کافه های خیابانی آن بنشینید و این جمعیت را که مدام از این سو به آن سو می روند تماشا کنید. در هر صورت باید بدانید که تفریح همواره به این معنا نیست که فعالیت فیزیکی انجام دهید، تماشای جهانی متفاوتی از مردم با فرهنگ های مختلف و سبک زندگی آن ها خود می تواند یک تفریح باشد. اگر هم دارید تنها سفر می نماید و دوست دارید با توریست ها و گردشگران دیگر آشنا شوید، خائو سان جای خوبی است البته نباید فراموش کنید که واقعا منطقه شلوغی است و از آن جا که سر و صدا در آن زیاد است خیلی آن را به عنوان یک منطقه اقامتی پیشنهاد نمی کنیم با یاین وجود حتما باید از آن دیدن کنید چرا که خائو سان یکی از شناخته شده ترین مناطق بانکوک هم هست.

از گشت و گذار در بازار شناور تایلند شگفت زده شوید!

این بازار که در نزدیکی شهر بانکوک واقع شده است از منحصر بفردترین بازارهای جهان محسوب می گردد و تیلینگ چان نام دارد (Tailing Chan). تیلینگ چان در 12 کیلومتری مرکز شهر بانکوک واقع شده است و برخلاف بازارهای معمولی دیگر که در هر جای جهان پیدا می شوند، بازاری بسیار منحصر به بفرد است پر از رنگ و بو، جایی که به معنای واقعی کلمه چمش هایتان را می نوازد! البته دیدن قایق هایی که روی آب شناور هستند و محصولات مختلف در آن ها به فرو ش می رسد تنها کاری نیست که می توانید انجام دهید. بهتر این است که شما هم سوار یکی از این قایق ها شوید و در طول بازار شناور بگردید و نحوه دادو ستد و گذران زندگی تایلندی ها را ببیند و حتی از آن ها خرید کنید. البته از جایی که بازار شناور تایلند برای توریست ها جذابیت خیلی زیادی دارد بسیار شلوغ می گردد و بنابراین بهترین زمان بازدید از آن ها صبح ها است و دسترسی به این بازار هم خیلی راحت است و خودتان می توانید به راحتی با وسایل حمل و نقل عمومی به آن جا بروید، حتی شاید در آن جا توانستید یک یا 2 دوست تایلندی هم پیدا کنید.

لذت قایق سواری در رودخانه چائو فرایا (Chao Phraya River)

اگر خواستید کمی از شلوغی های تایلند دور باشید می توانید قایق سواری در رود چائو فرایا که به عنوان مهم ترین رود بانکوک شناخته می گردد را تجربه کنید به جای استفاده از تورهای محلی می توانید خودتان سوار یکی از تاکسی های آبی شوید و از این رود بدون اینکه مجبور باشید تا هزینه های اضافه ای بپردازید دیدن کنید. در کناره این رودخانه هتل ها و سازه های مختلفی قد علم نموده اند و نمای بسیار جالبی برای این رودخانه را رقم زده اند. قایق سواری در رود چائوفرایا یکی از بهترین تفریحات بانکوک است.

گشت و گذار در پارک لومپینی

لومیپینی پارک از آن دست جاهایی است هک مردم بانکو در آخر هفته ها و یا در روزهای عادی زیاد به آن جا می روند پارکی بسیار وسیع و بزرگ که می توان در آن انواع و اقسام گل و گیاهان را پیدا کرد. جایی عالی برای برپایی پیک نیک در بانکوک!

منبع: one-week-in.com

منبع: الی گشت
انتشار: 22 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 743

به "گذشتن از این تفریحات بانکوک محال است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گذشتن از این تفریحات بانکوک محال است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید