آنالیز پیشنهاد اختصاص اعتبار به مراکز مدیریت و کنترل حوادث در هیات دولت

به گزارش سبزوار امروز، وزارت کشور پیشنهاد اختصاص اعتبار مورد احتیاج جهت احداث، تکمیل و تجهیز مراکز مدیریت و کنترل حوادث در مراکز 31 استان کشور را ارائه نموده است.

آنالیز پیشنهاد اختصاص اعتبار به مراکز مدیریت و کنترل حوادث در هیات دولت

به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیئت دولت، سازمان مدیریت بحران کشور به منظور ایجاد مکانی ایمن و مقاوم، با قابلیت خدمات رسانی بی­ وقفه و ایجاد سامانه فرماندهی واحد در زمان وقوع مخاطرات طبیعی، برنامه احداث مراکز مدیریت و کنترل حوادث در 31 استان کشور را در دستور کار قرار داده است.

احداث این مراکز با توجه به کاربری های ویژه نظیر سالن پایش و مانیتورینگ، نقش بسزایی در کاهش ریسک خواهد داشت ضمن آنکه از اولویت های برنامه­ جامع مدیریت بحران در کشور نیز محسوب می گردد.

تا به امروز 18 مرکز مدیریت و کنترل حوادث تکمیل، شش پروژه به صورت نیمه ­تمام رها شده و عملیات اجرایی در هفت استان کشور به دلیل عدم اختصاص اعتبارات مورد احتیاج آغاز نشده است.

از آنجایی که احداث مراکز مدیریت و کنترل حوادث در مراکز استان ها، نقش مؤثری در مدیریت خطرپذیری کشور و کاهش خسارات جانی و اقتصادی وارده ناشی از وقوع مخاطرات طبیعی دارد، درخواست اختصاص اعتبارت مورد احتیاج برای این پروژه ها ارائه شده که در حال آنالیز در کمیسیون اقتصاد هیات دولت است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 1413

به "آنالیز پیشنهاد اختصاص اعتبار به مراکز مدیریت و کنترل حوادث در هیات دولت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز پیشنهاد اختصاص اعتبار به مراکز مدیریت و کنترل حوادث در هیات دولت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید