استقلال فریب بازارگرمی و انتقام جویی 2پرسپولیسی را خورد ، نکونام بداند راه فراری ندارد!

به گزارش سبزوار امروز، مربیس سابق آبی ها گفت: ضعف مدیریت بود که استقلال اسیر شد و وقت زیادی را در جابجایی از دست داد

استقلال فریب بازارگرمی و انتقام جویی 2پرسپولیسی را خورد ، نکونام بداند راه فراری ندارد!

به گزارش خبرنگاران ابراهیم طالبی در مورد اینکه استقلال در رقابت با دیگر مدعیان قهرمانی شرایط جالبی در فصل جابجایی ندارد و محمد محبی هم راهی روسیه شد، گفت: به نظر می رسد باشگاه استقلال در فصل نابستان به خواب زمستانی رفته و قصد شرکت در مسابقات را ندارد چون فعالیتی که باید را در فصل جابجاییی ندارد. مدیریت منفعلی که در استقلال وجود داشته عملاً این تیم را از سایر رقبا عقب انداخته و بعید می دانم در فرصتی که تا آغاز فصل نو به جامانده بتوان کار خاصی برای این تیم کرد چون رقبا دست روی دست نگذاشتند و نفرات مورد نظرشان را حفظ و جذب کردند.

استقلال فریب بازارگرمی و انتقام جویی بیرانوند و درویش را خورد

مربی سابق تیم استقلال در مورد ماجرای انتقال جدایی بیرانوند از پرسپولیس و انتقال به استقلال که عملی نشد، یادآور شد: معلوم بود بیرانوند پرسپولیس را ترک نمی نماید. این یک شویی بود که در قدیم هم مشابه آن اتفاق افتاده بود. مدیریت استقلال نباید وارد این بازی می شد. کاملاً عیان بود که مبتنی بر قواعد جابجاییی در ایران، بیرانوند به استقلال نمی آید. بازارگرمی و انتقام جویی بیرانوند و مدیر برنامه های وی و رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بود. ضعف مدیریت بود که استقلال اسیر شد و وقت زیادی را در جابجایی از دست داد. تبعات آن هم پس از امضای قرارداد بیرانوند با استقلال نمایان تر شد.

استقلال چوب اهمالش در طول فصل می خورد

وی با اشاره به اینکه رقبای استقلال در جابجایی بسیار خوب عمل می نمایند، اعلام نمود: سپاهان که بهتر از تمام تیم های لیگ فزونی در جابجایی عمل نموده است. تراکتور و گل گهر سیرجان هم به مانند سپاهان ساختار باشگاهی دارند و آنها هم خیلی زود برنامه های آماده سازی را آغاز کردند. پرسپولیس هم مهره هایی که در قهرمانی اش اثرگذار بودند حفظ نموده و نسبت به احتیاج خود در حال جذب بازیکن است. رقبای استقلال نه یک گام که چند گام از این تیم در فصل جابجایی جلوتر هستند. مدعیان قهرمانی متوقف نمی شوند و گام های بعدی را برخواهند داشت و استقلال اگر از همین امروز هم آغاز کند بازهم با مسائل زیادی روبرو می گردد. مطمئن باشید چوب اهمالی که انجام شده در طول فصل بارها به پیکره استقلال خواهد خورد. نیت خوبی برای استقلال ندیده ام و شاید می خواهند این تیم به ورطه نابودی کشیده گردد.

نکونام باید مردانه پای کار بایستید

طالبی در واکنش به صحبت های جواد نکونام پس از بازی تدارکاتی استقلال با پیکان یادآور شد: نکونام زمانی برای استقلال بازی نموده و در دورانی که مربی بوده هم دورادور و کمابیش از شرایط استقلال آگاهی داشته و قطعا می دانسته مسائل همیشه با استقلال است. اینکه معضلات و مسائل این روزهای استقلال زیاد شده دلیلی نمی گردد تا او به شکلی صحبت کند که طرفداران حس کند که احتمال جدایی اش وجود دارد. نکونام باید مردانه پای کار بایستید و دنبال بهانه نباشد. نباید در فکر خود وجود معضلات را آن قدر بزرگ کند که به فکر راه فرار باشد. مسائل عدیده استقلال تمامی ندارد، نکونام حالا که سرمربی شده باید با مسائل مبارزه کند. همانتد ساپینتو که تا روز آخر ماند و همیشه از شانس تیمش برای قهرمانی گفت.

سیاست گذاری های تاج تیشه به ریشه فوتبال ما می زند

مربی سابق استقلال در مورد قانون سقف بودجه باشگاه های لیگ فزونی و اینکه مهدی تاج گفته انتقال بازیکنان بزرگ به باشگاه ةای عربستانی سیاسی است و برای توسعه گردشگری این کشور است، توضیح داد: این قانون مزخرف است و باعث نابودی انگیزشی باشگاه ها می گردد که در تمام دنیا منسوخ شده، باشگاه ها باید با توجه به عایدی و بودجه ای که دارند برنامه ریزی نمایند. سقف بودجه شرایط باشگاه ها را دست و پاگیر می نماید. دنیا رو به توسعه است و ما راه را اشتباه می رویم. جدا از بحث گردشگری که موضوعی اجتماعی و مالی است، سطح کیفیت بازیکنان عربستانی هم به مراتب بالاتر می رود چون کلاس متفاوت بازیکنان درجه یک دنیا، آنها را با سرعت بیشتری رو به جو می برد. سیاست گذاری هایی که تاج و همکاران وی برای فوتبال ما می نمایند تیشه به ریشه این ورزش می زند چون با روح ورزش عجین نیست.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 24 تیر 1402 بروزرسانی: 24 تیر 1402 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 2645

به "استقلال فریب بازارگرمی و انتقام جویی 2پرسپولیسی را خورد ، نکونام بداند راه فراری ندارد!" امتیاز دهید

1 کاربر به "استقلال فریب بازارگرمی و انتقام جویی 2پرسپولیسی را خورد ، نکونام بداند راه فراری ندارد!" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال فریب بازارگرمی و انتقام جویی 2پرسپولیسی را خورد ، نکونام بداند راه فراری ندارد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید