این بار رسوایی پسر پمپئو !

به گزارش سبزوار امروز، بر اساس یک ایمیل که به دست پایگاه هیل رسیده و نخست از سوی ان.بی.سی نیوز گزارش شد، پسر مایک پامپئو در ایمیلی در سال 2018 به مقامهای وزارت امور خارجه حضور شرکتش در یک گردهمایی دیتا هکاتون (گردهمایی دست اندرکاران حوزه نرم افزار و رایانه) که از سوی این آژانس برگزار شده را مطرح ساخته است.

این بار رسوایی پسر پمپئو !

به نقل از پایگاه هیل، نیکولاس پامپئو، پسر مایک پامپئو، وزیر امور خارجه آمریکا در ایمیلی که کمتر از سه ماه بعد از تحلیف مایک پامپئو نوشته شده، از مقامهای وزارت امور خارجه به خاطر اینکه برای او و مادرش تور خصوصی موزه این آژانس را برگزار کرد تشکر نموده است.

نیک پمپئو همچنین نوشته است: من همچنین میخواهم بر تمایلم برای یاری به ماموریت شما به هر روشی که بتوانم تاکید کنم. ما این را به عنوان یک کوشش خانوادگی در نظر می گیریم بنا براین اگر شما فکر می کنید جایی است که من بتوانم به ارزش آن اضافه کنم تردیدی در مطرح ساختنش نکنید.

نیک پمپئو در ادامه عنوان نموده است، او به همراه دیگر اعضای شرکت نرم افزاری اش می توانند داوطلب یاری به مربی گری در یک گردهمایی دیتا هکاتون که هدفش آموزش به شرکت کننده ها در زمینه مهارتهای برنامه نویسی کامپیوتری بوده شوند.

وزارت امور خارجه آمریکا به ان بی سی نیوز بیان کرد، شرکت نیک پمپئو در این مراسم نهایتا شرکت نکرد.

این ایمیلها در حالی مطرح شدند که هم کنگره و هم دفتر مشاور ویژه ناظر بر تحقیقاتی درباره ادعای سوءاستفاده از منابع دولتی از سوی مایک پامپئو و همسرش سوزان پامپئو هستند.

ایمیلهای جدیدی که به دست ان.بی.سی نیوز رسید بر اساس گزارشها مواردی را نشان داد که در آنها سوزان پمپئو به کارمندانش دستور می دهد برای او وظایف شخصی انجام دهند.

ایمیلهایی که به دست ان.بی.سی نیوز رسید همچنین نشان می دهند که سوزان رایس به مقامهای وزارت امور خارجه آمریکا دستوراتی را به وسیله آدرس ایمیل شخصی خود درباره برنامه های مسافرتی، رزروهای رستوران و مساله قبلا گزارش شده شامهای مدیسون - مراسمهای عمومی نشده منظمی که از سوی وزیر خارجه و همسرش با هزینه از مالیات دهندگان آمریکایی برگزار می شد - مطرح نموده است. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 14 آذر 1399 بروزرسانی: 14 آذر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 1674

به "این بار رسوایی پسر پمپئو !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این بار رسوایی پسر پمپئو !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید