تور ارزان برزیل: سائوپائولو خیابان پائولیستا در برزیل

به گزارش سبزوار امروز، یکی از تماشای ترین کشورهای قاره آمریکا و در واقع دنیا، برزیل است، جایی در آمریکای جنوبی که با کشورهای دیگری مانند اروگوئه، آرژانتین، ونزوئلا، بولیوی، پاراگوئه و کلمبیا مرز مشترک دارد و سالیانه میلیون ها جهانگرد را به تماشا خود می کشاند. اگر چه تمام شهرهای برزیل تماشای اند و هر شهری تماشای های خود را دارد اما قطعا در بین آن ها، سائوپولو و ریو دژانیرو چیز دیگری است. سائوپائولو، قدرت مالی برزیل و بزرگ ترین و پر جمعیت ترین شهر برزیل است و اگر در پی گشت و گذار در یک شهر بزرگ و شب نشینی در شهری رویایی هستید، باید سائوپائولو را انتخاب کنید. این شهر جذابیت های زیادی دارد و معروف ترین خیابان آن پائولیستا (paulista avenue) نام دارد. چرا این خیابان معروف است؟ با خبرنگاران باشید تا از این شهر و خیابان پر جنب و جوش آن بیشتر بدانید:

تور ارزان برزیل: سائوپائولو خیابان پائولیستا در برزیل

با تور ارزان برزیل از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

سائوپائولو شهری بسیار شلوغ در کشور برزیل با جمعیتی برابر 20 میلیون نفر، بزرگ ترین شهر آمریکای جنوبی است. شهری که هم به قدرت تجاری و هم قدرت مالی اش می بالد و البته بخش بزرگی از صنعت این کشور هم در شهر سائوپائولو واقع شده است. از انواع جذابیت های فرهنگی گرفته تا جاذبه های تماشای، غذاهای خوش طعم و مردمان بسیار خونگرم، همه و همه را در این شهر می توانید پیدا کنید.

یکی از خوبی های سائوپائولو این است که تقریبا با هر بودجه ای می توانید چند روزی را در این شهر با خیال راحت گشت و گذار کنید چرا که برای هر رنج بودجه ای، چیزی وجود دارد. در بین خیل جاذبه های این شهر پر هیاهو، می خواهیم به معرفی معروف ترین خیابان آن بپردازیم، خیابانی که نه تنها در سائوپائولو، نه تنها در برزیل، بلکه در تمام دنیا معروف است.

خیابان پائولیستا همه و همه چیزی که از یک جای خوب انتظار دارید را در خود دارد. لذت خوردن غذاهای خیابانی لذیذ را در این خیابان تجربه کنید، انواع صنایع دستی و وسایل آنتیک را در پائولیستای دوست داشتنی بگردید و پیدا کنید، موزه های هنر را تماشا کنید و در فروشگاه های خوب و شلوغ آن قدم بزنید و هر آنچه که می خواهید را بخرید. خیابان پائولیستا از آن خیابان هایی است که همواره بیدار است. اصولا این خیابان در همه طول روز شلوغ است و به همین علت در هر زمانی که به آن بروید، می توانید در آن با خیال راحت قدم بزنید و حس عالی سائوپائولو را دریافت کنید!

در این خیابان چه ببینیم؟

جدای از گشت و گذار و قدم زدن عادی در خیابان پائولیستا که حتی اگر هیچ کار دیگری انجام ندهید هم خودش به تنهایی جاذبه محسوب می گردد، حتما از فروشگاه Praça Don Orione تماشا کنید. فروشگاهی که در آن می توانید انواع و اقسام وسایل آنتیک را پیدا کنید. یکی از برترین موزه های هنر شهر هم در این خیابان واقع شده است که بعد از تماشا آن پیشنهاد می کنیم به فضای پایین موزه سر بزنید که تبدیل به یک فروشگاه وسایل عجیب و غریب بزرگ می گردد. سوغاتی های خیلی خوبی را در این فروشگاه ها می توانید بخرید.

در خیابان پائولیستا با جاذبه هایی دیگری مانند ساختمان شورای ملی، پارک Trianon که در آن می توانید بومیان برزیل را از نزدیک ببینید، چندین کافه خوب با نمایی عالی به خیابان پر هیاهو، مرکز فرهنگی و Casa das Rosas که یک عمارت نمادین با باغ های زیبا است روبرو شوید و از آن ها تماشا کنید.

منبع: الی گشت
انتشار: 17 بهمن 1400 بروزرسانی: 17 بهمن 1400 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 2323

به "تور ارزان برزیل: سائوپائولو خیابان پائولیستا در برزیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان برزیل: سائوپائولو خیابان پائولیستا در برزیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید