طرح محوطه سازی ویلا: اجرای طرح باغچه های خانگی در 10 روستای فریدونکنار

به گزارش سبزوار امروز، خبرنگاران/مازندران مدیر جهاد کشاورزی فریدونکنار با اشاره به اینکه طرح توسعه باغچه های خانگی و بهبود تغذیه زنان روستایی هم اکنون در 10 روستای این شهرستان در حال اجراست، اضافه کرد: 5 باغچه خانگی بصورت پایلوت تحت نظارت کارشناسان است.

طرح محوطه سازی ویلا: اجرای طرح باغچه های خانگی در 10 روستای فریدونکنار

جهت دریافت خدمات طرح محوطه سازی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

حمیدرضا معماریان با اشاره به اهمیت فراوری محصول سالم و ارزش غذایی سبزیجات در برنامه غذایی خانوار، گفت: طرح توسعه باغچه های خانگی و بهبود تغذیه زنان روستایی با مشارکت کارشناسان جهاد کشاورزی و شبکه بهداشت و درمان با رعایت پروتکل های بهداشتی در شهرستان فریدونکنار در حال اجراست.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فریدونکنار اضافه کرد: در این طرح، بانوان روستایی در مورد نحوه کشت سبزیجات، ایجاد باغچه های خانگی سبزی و صیفی سالم، زمان مناسب کاشت، داشت و برداشت، روش های کاهش مصرف سموم و کودهای شیمیایی و مدیریت تلفیقی آفات آموزش های لازم را دریافت می نمایند.

این مسئول با اشاره به اینکه این طرح هم اکنون در 10 روستای این شهرستان در حال اجراست، اضافه کرد: 5 باغچه خانگی بصورت پایلوت تحت نظارت کارشناسان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جهاد کشاورزی مازندران،وی ارتقای سطح سلامت خانواده و جامعه، افزایش مشارکت و انگیزه زنان روستایی در فعالیت های کشاورزی، بهبود معیشت و افزایش روحیه همکاری و مشارکت بین زنان روستایی را از دیگر مزیت های این طرح برشمرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 آذر 1400 بروزرسانی: 8 آذر 1400 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 2248

به "طرح محوطه سازی ویلا: اجرای طرح باغچه های خانگی در 10 روستای فریدونکنار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح محوطه سازی ویلا: اجرای طرح باغچه های خانگی در 10 روستای فریدونکنار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید