آزمون تأمین نیرو برای واحد های جدید پتروشیمی ایلام به زودی برگزار می گردد

به گزارش سبزوار امروز، خبرنگاران/ایلام معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام با تاکید بر اینکه بازگشت به کار کارگران پتروشیمی باید هر چه سریع تر انجام گردد، گفت: تسریع در آزمون استخدامی تأمین نیروهای واحد های جدید الاحداث پتروشیمی در دستور کار قرار گرفته است

آزمون تأمین نیرو برای واحد های جدید پتروشیمی ایلام به زودی برگزار می گردد

دکتر محمد نوذری در نشست کمیسیون کارگری، از پیگیری های استاندار ایلام برای بازگشت به کار کارگران پتروشیمی اطلاع داد و گفت: آزمون استخدامی تأمین نیروهای واحدهای جدیدالاحداث پتروشیمی در دستور قرار گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه کارگرانی که در شرکت مجری طرح شیرین سازی میعانات گازی مجتمع پتروشیمی کار می کردند با توجه به اینکه به عنوان پشتیبان شرکت پتروشیمی فعالیت می کردند، به فعالیت خود ادامه می دهند.

معاون سیاسی استاندار ایلام گفت: این شرکت می تواند در بحث گوگردسازی و دیگر فعالیت های مجتمع پتروشیمی محول شده کارگرانی که در گذشته در احداث واحدهای پتروشیمی فعالیت می کردند به کار خود بازگرداند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار با اشاره به پیگیری های انجام شده برای برگزاری آزمون استخدامی واحدهای جدیدالاحداث شرکت پتروشیمی خاطر نشان کرد: مقرر شد این آزمون برای تأمین نیروهای واحد های جدید پتروشیمی به زودی برگزار گردد و نیروهای لازم به وسیله این آزمون انتخاب شوند.

واحد الفین پتروشیمی ایلام هفته گذشته افتتاح شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 بهمن 1399 بروزرسانی: 16 بهمن 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 1794

به "آزمون تأمین نیرو برای واحد های جدید پتروشیمی ایلام به زودی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمون تأمین نیرو برای واحد های جدید پتروشیمی ایلام به زودی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید