10 عطر و ادکلن محبوب برای خانم ها و آقایان در خبرنگاران

به گزارش سبزوار امروز، استفاده از عطر و ادکلن یکی از کارهایی است که اغلب ما عادت به انجام آن داریم، چراکه برای همه ما مهم است که در میهمانی ها یا جلسات در نهایت آراستگی باشیم. همان طور که می دانید امروزه بازار عطرها و ادکلن ها با تنوع بسیار بالایی روبه رو است، بنابراین اعتماد به هر برندی چالش های خاص خود را دارد. اما قبل از هر چیز بهتر است تفاوت بین عطر، اُدکلن یا ادوپرفیوم را بدانیم!

10 عطر و ادکلن محبوب برای خانم ها و آقایان در خبرنگاران

پرفیوم یا عطر خالص محصولی با بالاترین مقدارِ غلظت روغن عطر (20٪ الی 30٪) است و می تواند تا 6 الی 8 ساعت بر روی پوست ماندگاری داشته باشد. ادوپرفیوم را می توان از جمله محصولاتی در نظر گرفت که غلظت آن در حدود 15 درصد است و معمولا به مدت 5 ساعت ماندگاری دارد.

ادوتویلت یکی از رایج ترین محصولات هستند که بین 5 تا 15 درصد غلظت و در حدود 2 تا 3 ساعت ماندگاری دارند. اُدکلن ها محصولاتی با غلظت حدودی 2 الی 4درصد هستند که تا حدود 2 ساعت ماندگاری دارند. درصد الکل استفاده شده در اُدکلن ها بسیار بالا است به همین علت هم قیمت ارزان ای دارند.

حال که به شکلی مختصر با انواع عطرها آشنا شدید وقت آن است که در این مقاله از سری راهنماهای خرید خبرنگاران مگ به سراغ معرفی 6 نمونه عطر و ادکلن مردانه در کنار 4 محصول محبوب در بین خانم ها برویم تا انتخاب را حداقل از نقطه نظر برند برای شما آسان تر کنیم.

پس تا انها ما را همراهی کنید!

1. ادوتویلت مردانه پاکو رابان مدل 1 Million حجم 100 میلی لیتر

ادوتویلت مردانه پاکو رابان مدل 1 Million محصولی از برند پاکو رابان است که تاریخچه آن به سال 1966 می رسد! اولین عطر این برند اسپانیایی در سال 1969 با نام Calandre (عطر زنانه) با عطر و بوی خاصی به بازار معرفی گردید که از همان زمان هم نظر بسیاری از هواداران این صنعت را به خود جلب کرد.

محصول پیش روی شما از این برند خوش نام در حجم 100 میلی لیتری ارائه شده است و به عنوان عطری گرم و شیرین از جمله کالاهای محبوب خبرنگاران است. نت های آغازین این ادوتویلت گریپ فروت، نعناع و پرتقال خونی، نت های میانی آن گل رز، دارچین و ادویه و نت های پایانی آن چرم، چوب های جنگلی، گیاه پاتچولی و عنبر است. ادوتویلت مردانه پاکو رابان مدل 1 Million با قیمت 740,000 تومان در ایران به فروش می رسد.

2. ادوپرفیوم مردانه نوئوو مدل Allure Sport حجم 50 میلی لیتر

نوئوو یک برند عطر و ادکلن ایرانی است که در سال 1400 آغاز به فراوری محصولات با کیفیت در زمینه عطر و ادکلن نموده است. در این میان یکی از محصولات محبوب و با فروش بالای این برند ادوپرفیوم مردانه نوئوو مدل Allure Sport است که در حجم 50 میلی لیتری به بازار عرضه شده است. این نوع ادوپرفیوم محصولی شیرین، خنک و مناسب برای فصول گرم سال است.

به طور کلی نت های ابتدایی آن شامل پرتقال، نت های دریایی و آلدهیدها، نت های میانی فلفل، نرولی و سدر و نت های پایانی آن دانه تونکا، وانیل، مشک سفید، کهربا، وتیور و رزین المی می گردد. شما می توانید 50 میلی لیتر از ادوپرفیوم مردانه نوئوو مدل Allure Sport را به قیمت 118,000 تومان از سایت خبرنگاران بخرید.

3. ادوپرفیوم مردانه روونا مدل کرید اونتوس حجم 100 میلی لیتر

شرکت روونا یا روینا یک شرکت فراوری کننده عطر و ادکلن دو تابیعتی از کشورهای فرانسه و امارت متحده عربی است که از زمان آغاز فعالیت خود در سال 2008 هواداران بسیاری را از سراسر دنیا به سمت خود جلب نموده است.

ادوپرفیوم مردانه روونا مدل کرید اونتوس در دسته محصولات خنک واقع شده است و نت های آغازین آن شامل نارنج، انگور سیاه، آناناس و سیب سبز، نت های میانی آن گیاه پاتچولی، گل رز و یاسمین و نت های پایانی آن مشک، عنبر، اوک موس و وانیل است. گفتنی است که این کالا در حجم 100 میلی لیتر با قیمت 1,150,000 تومان در سایت خبرنگاران در دسترس است.

4. ادوپرفیوم مردانه پرفیوم دو مارلی مدل Pegasus حجم 125 میلی لیتر

برند پارفومز د مارلی یکی از لوکس ترین و مشهورترین برندهای فرانسوی فراوری عطر در دنیا به شمار می رود که در سال 2011 به وسیله ژولین اسپرچر راه اندازی شده است. ادوپرفیوم مردانه پرفیوم دو مارلی مدل Pegasus کالایی با حجم 125 میلی لیتر از همین برند است. این محصول جزو گزینه های گرم و شرقی به شمار می رود و نت های آغازین آن شامل گل آفتاب گردان ارغوانی، زیره سبز و ترنج نت های پایانی آن وانیل، کهربا و چوب صندل و نت های میانی آن یاس، بادام و اسطوخودوس است. پخش بو و ماندگاری این محصول زبان زد است و شما می توانید هم اکنون آن را به قیمت 7,720,000 تومان بخرید.

5. ادوپرفیوم مردانه مرسدس بنز مدل Private حجم 100 میلی لیتر

مرسدس بنز یک کمپانی خودروسازی آلمانی است که در سال 1883 تاسیس شده است و جزو خودروسازهای لوکس آلمانی به همراه آئودی و BMW به شمار می رود. به همین دلیل این شرکت وارد حوزه های دیگر از جمله صنعت عطر و ادکلن هم شده است و اولین عطر خود را در سال 2012 طراحی و به بازار عرضه نموده است.

ادو پرفیوم مردانه مرسدس بنز مدل Private با حجم 100 میلی لیتر و رایحه تلخ و گرم امروزه هواداران بسیاری دارد و نت های آغازین این ادوپرفیوم برگ کاج، هل و شوید، نت های میانی آمبروکسان، لادن و اسطوخودوس و نت های پایانی چوب سدر، چوب کشمیر و پتچولی است. شما می توانید این محصول خاص را با قیمت 1,665,000 تومان از خبرنگاران بخرید.

6. ادوپرفیوم مردانه کاپتان بلک ورد مدل Richard Captain حجم 100 میلی لیتر

کاپتان بلک، نام یک برند سیگار، تنباکو، عطر و ادکلن آمریکایی است که از سال 1931 به وسیله شرکت Lane Limited آغاز به فراوری انواع عطر و ادکلن نموده و مشتریان زیادی دارد. محصولات این برند اغلب اسانس و عطر با بویی شبیه به شکلات تلخ دارد و کالاهای آن بین مردان شیک پوش به خصوص در فصل زمستان بسیار رایج است.

به همین دلیل ادوپرفیوم مردانه کاپتان بلک ورد مدل Richard Captain با حجم 100 میلی لیتر و رایحه ای تلخ و تند نظر بسیاری از علاقه مندان به این برند را به خود جلب نموده است. به طور کلی نت های آغازی این کالا توتون ویژه کاپیتان بلک، نت های پایانی آن گیاهان جنگلی و نت های میانی آن ادویه و چوب است. شما می توانید این ادو پرفیوم مردانه را هم اکنون به قیمت 350,000 تومان بخرید.

7. ادوپرفیوم زنانه ویکتوریا سکرت مدل Bombshell حجم 100 میلی لیتر

یکی از برندهای خاص که محبوبیتی فراوان در سرتاسر دنیا دارد، برند ویکتوریا سکرت Victoria Secret است که از دهه 60 میلادی تا به امروز فعال است. ادوپرفیوم زنانه ویکتوریا سکرت مدل Bombshell یکی از محصولات با ارزش این برند است که توانسته جایگاه خوبی را در بین زنان به دست آورد.

این محصول با حجم 100 میلی لیتر به بازار عرضه شده است و در دسته ادو پرفیوم های بسیار ملایم و شیرین به شمار می رود. به طور کلی نت های آغازی این کالا پشن فروت، گریپ فروت، آناناس، نارنگی و توت فرنگی، نت های پایانی آن مشک، نت های چوبی و اوک موس و نت های میانی آن گل صد تومانی، ارکیده وانیلی، توت قرمز، یاس و زنبق دره است و با قیمت 2,900,000 تومان به بازار عرضه شده است.

8. ادوتویلت زنانه دیور مدل Miss Dior Blooming Bouquet حجم 100 میلی لیتر

کریستین دیور که از خانه های عطر قدیمی است که اولین نسخه عطری خود را در سال 1947 معرفى نموده است. جالب است بدانید که اولین عطر دیور با نام میس دیور Miss Dior به بازار ارائه شد که بنیان گذار این برند به یاد خواهرش Catherine Dior آن را نام گذاری کرد.

ادوتویلت زنانه دیور مدل Miss Dior Blooming Bouquet هم محصولی مجذوب کننده و پرفروش از همین برند است که با حجم 100 میلی لیتر و رایحه ملایم و شیرین یکی از پرفروش های خبرنگاران هم به شمار می رود. این ادوتویلت زنانه با نت های آغازین پرتقال، ماندارین و سیسیلی، نت های پایانی مشک سفید و نت های میانی هلو، زردآلو، گل رز و گل صد تومانی همراه است و هم اکنون با قیمت 4,950,000 تومان در سایت به فروش می رسد.

9. ادوپرفیوم زنانه نیفتی مدل شنل کوکو مادمازل اینتنس حجم 100 میلی لیتر

نیفتی برندی ایرانی است که محصولات خود را با همکاری کشور ترکیه به بازار عرضه می نماید. یکی از محبوب ترین محصولات این برند ادوپرفیوم زنانه نیفتی مدل شنل کوکو مادمازل اینتنس است که با حجم 100 میلی لیتر و رایحه ملایم معرفی گردیده است. به طور کلی نت های آغازین این ادوپرفیوم پرتقال، ماندارین، شکوفه پرتقال و نارنج، نت های میانی درخت گل ابریشم، گل یاسمین، گل رز و یلانگ یلانگ و نت های پایانی آن دانه تونکا، گیاه پاتچولی، اپوپوناکس، وانیل، اوک موس و مشک است. هم اکنون این کالا با قیمت 219,000 تومان در سایت خبرنگاران موجود است.

10. ادوپرفیوم زنانه گوچی مدل Gucci Bloom

برند گوچی یکی از شرکت های معروف در زمینه مد و لباس است که در حال حاضر یکی از فعالیت های اصلی خود را فراوری عطر و ادکلن های لوکس در نظر گرفته است. این برند از زمان آغاز فعالیت تا به امروز توانسته است با ساخت عطرهایی خاص و با رایحه هایی دلپذیر هواداران زیادی را به خود جذب کند. جالب است بدانید که اولین عطر برند گوچی Gucci NO1 نام داشت که عطری زنانه بود و در سال 1974 در مراسمی بسیار بزرگ به دنیای عطر و ادکلن ارائه شد.

به همین دلیل ادوپرفیوم زنانه گوچی مدل Gucci Bloom یکی دیگر از محصولات درخشان این برند است که با حجم 100 میلی لیتر و رایحه خنک و شیرین به بازار عرضه شده است. نت آغازی این کالا ریشه زنبق، نت های پایانی آن گل مریم و یاس و نت میانی آن پیچ امین الدوله است. شما می توانید این محصول را به قیمت 1,000,000 تومان از سایت خبرنگاران تهیه کنید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 3 آذر 1401 بروزرسانی: 3 آذر 1401 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 2543

به "10 عطر و ادکلن محبوب برای خانم ها و آقایان در خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 عطر و ادکلن محبوب برای خانم ها و آقایان در خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید