گزارش نشست خبری محمد رسول الله (ص) در جشنواره فیلم مونترال

به گزارش سبزوار امروز، مجید مجیدی کارگردان فیلم سینمایی محمد رسول الله (ص) در نشست خبری این فیلم در محل جشنواره فیلم مونترال کانادا گفت: کشورهای اسلامی می توانند از لوکیشن فیلم محمد رسول الله (ص) برای ساخت فیلم های دیگری در خصوص پیامبر اسلام استفاده نمایند.

گزارش نشست خبری محمد رسول الله (ص) در جشنواره فیلم مونترال

برای دریافت خدمات ویزای کانادا با مجربترین کارشناسان کشور همراه باشید.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرنگاران، شب گذشته نشست خبری عوامل فیلم محمد رسول الله در محل برگزاری جشنواره جهانی مونترال برگزار گردید.

مجید مجیدی در این نشست با اشاره به اینکه اقدامات تروریستی وحشی گرایانه این روزها تحت نام اسلام در عراق، سوریه و دیگر کشور انجام می گردد گفت: این اقدامات درحالی با نام اسلام انجام می گردد که اسلام دین صلح، دوستی و عشق است.

وی در نشست خبری پس از اکران فیلم برای داوران، منتقدان و روزنامه نگاران مستقر در جشنواره مونترال گفت: این فیلم به دوران کودکی پیامبر از تولد تا سن 13 سالگی می پردازد که نتیجه تحقیقات طولانی صورت گرفته به همراه تاریخ دانان سنی و شیعه در این راه است.

مجیدی همچنین با اشاره به زمان فراوری این فیلم گفت: 4 سال از 7 سال ساخت این فیلم در تحقیق گذشته است تا اینکه بتواند تصویری دقیق و درست از پیامبر را نشان دهد.

کارگردان فیلم محمد رسول الله بارها در این نشست خبری تکرار می نماید که تصویر رادیکالی که این روزها از اسلام نمایش داده می گردد، حقیقت اسلام نیست و افرادی که اقدامات خشونت آمیز را به نام اسلام انجام می دهند هیچ ارتباطی با دین اسلام ندارند.

وی همچنین در این نشست گفت: آخرین فیلمی که در خصوص پیامبر اسلام ساخته شده است مربوط به 40 سال پیش است در حالی که در خصوص مسیح حدودا 200 فیلم و 100 فیلم به شکل مستقیم و غیر مستقیم در خصوص حضرت موسی ساخته شده است و حتی 42 فیلم هم در خصوص بودا منتشر شده است.

مجیدی ادامه می دهد: این فیلم معرفی بسیار درستی از پیامبر و دین اسلام است. در غرب هرآنچه که مردم شنیده اند از خشونت در اسلام و تعصب گرایی است که از آن برای تفسیر غلط از باور اسلام استفاده می گردد که این اقدام غلط بوده و از دین واقعی فاصله دارد. ما برای خودمان این را وظیفه می دانستیم که تصویر صحیحی از اسلام و پیامبر را نمایش بدهیم.

مجیدی در خاتمه صحبت های خود با دعوت از همه کشورهای اسلامی برای دیدن این فیلم و لذت بردن از آن گفت: کشورهای اسلامی می توانند از لوکیشن فیلم محمد رسول الله که با هزینه 20 میلیون دلار ساخته شده است برای ساخت فیلم های دیگری در خصوص پیامبر اسلام استفاده نمایند.

سی و نهمین جشنواره فیلم مونترال از 27 آگوست تا 7 سپتامبر در کانادا برگزار می گردد و فیلم محمد رسول الله به عنوان فیلم ویژه این جشنواره و خارج از بخش مسابقه در آن حضور دارد. سال جاری 25 فیلم در بخش مسابقه این جشنواره شرکت نموده اند.

منبع: هافینگتون پست

منبع: تسنیم
انتشار: 3 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 675

به "گزارش نشست خبری محمد رسول الله (ص) در جشنواره فیلم مونترال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش نشست خبری محمد رسول الله (ص) در جشنواره فیلم مونترال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید