نامه روح الله حجازی به مخاطبان خارجی فیلمش، کانادا به کارگردان ایرانی ویزا نداد

به گزارش سبزوار امروز، به گزارش خبرنگاران، این فیلم در سه سانس در روزهای 30 و 31 آگوست در جشنواره بین المللی مونترال به نمایش در آمده است. حجازی کارگردان فیلم نتوانسته برای حضور در این جشنواره ویزا بگیرد به همین دلیل تنها نماینده ای از گروه فراوری و پخش کننده در این رویداد حضور داشته است.

نامه روح الله حجازی به مخاطبان خارجی فیلمش، کانادا به کارگردان ایرانی ویزا نداد

اگر علاقمند به سفر با بهترین مسافرت به کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گفته نماینده این گروه، تمامی سانس های نمایش با استقبال روبرو شده و سالن سینما با صف های طولانی روبرو بوده است. در این نمایش ها بازی بازیگران زندگی مشترک آقای محمودی و بانو مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است. البته پیش از این فیلم های دیگری از سینمای ایران نیز در این رویداد بین المللی مورد استقبال مخاطبان در سالهای گذشته قرار گرفته است که از میان آنها می توان به فیلم های مجید مجیدی و بهرام توکلی اشاره نمود.

حجازی به دلیل اینکه نتوانسته در این جشنواره شرکت کند، متن یادداشتی را برای مخاطبان این رویداد نوشته که به این توضیح است: قرار بود بیاییم تا در اولین اکران جهانی فیلم همراه شما باشیم، اما روادیدمان صادر نشد! در دنیایی زندگی می کنیم که مرزها فاصله هایی کاذب میان انسانها ایجاد نموده است. اما به لطف و مدد هنر به ویژه سینما، ما و شما از این مرزها عبور می کنیم و به تماشای یکدیگر می نشینیم.

شما به تماشای اثر ما و ما به تماشای واکنش شما. پس اینگونه ملاقات حاصل می گردد. البته این را بدانید که در واقع ما با فیلم مان میزبان شماییم و شما مهمان ما هستید. برداشتن دیوارها و مرزها مهم نیست، مهم این است که ستون های خانه مان محکم باشد تا سقف پایین نیاید. این نکته ای است که پس از دیدن فیلم متوجه اش خواهید شد و در آخر؛ خوش آمدید به خانه آقای محمودی و بانویش. قدمتان روی چشم.

این فیلم با بازی حمید فرخ نژاد، هنگامه قاضیانی، ترانه علیدوستی و پیمان قاسم خانی هنوز در ایران امکان اکران عمومی پیدا ننموده است و سال گذشته نیز در جشواره فجر به دلایل بعضی ممیزی ها امکان نمایش را پیدا نکرد.

زندگی مشترک آقای محمودی و بانو سومین فیلم بلند سینمایی روح الله حجازی بعد از آثاری همچون در میان ابرها و زندگی خصوصی آقا و خانم میم است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 1154

به "نامه روح الله حجازی به مخاطبان خارجی فیلمش، کانادا به کارگردان ایرانی ویزا نداد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامه روح الله حجازی به مخاطبان خارجی فیلمش، کانادا به کارگردان ایرانی ویزا نداد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید