کنفرانس ملی ریاضی در شیراز شروع به کار کرد

به گزارش سبزوار امروز، چهاردهمین کنفرانس آموزش ریاضی کشور با حضور اساتید این رشته از کشورهای ایتالیا، دانمارک و لبنان در شیراز شروع به کار کرد.

کنفرانس ملی ریاضی در شیراز شروع به کار کرد

به گزارش خبرنگاران از شیراز، خلیل شکوریان بعد از ظهر امروز در آئین افتتاحیه چهاردهمین کنفرانس آموزش ریاضی کشور با اشاره به ارسال 535 مقاله به دبیرخانه این کنفرانس، اظهارداشت: پس از داوری آثار ارسال شده، تعداد 80 مقاله به صورت سخنرانی و 202 مقاله نیز به صورت پوستر انتخاب شد.

دبیر کمیته علمی چهاردهمین کنفرانس آموزش ریاضی کشور با اشاره به اینکه این کنفرانس با حضور اساتید داخلی و خارجی برگزار شده است، اضافه کرد: چهاردهمین کنفرانس ریاضی با حضور اساتیدی از کشورهای ایتالیا، دانمارک و لبنان برگزار شده است.

وی با اشاره به سخنرانی پنج استاد ریاضی کشور در این کنفرانس، اعلام کرد: آموزش های قبل و ضمن خدمات معلمان ریاضی، برنامه درسی ریاضیات مدرسه ای، ویژگی های اساسی برنامه درسی ریاضی دوره ابتدایی، ارزشیابی ریاضی، نقش آموزش های غیررسمی در یادگیری ریاضی و ارتباط دوسویه بین ریاضی و سایر علوم شش محور اصلی این کنفرانس است.

حمیدرضا آذری، مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس نیز در این آئین با اشاره به حضور 700 نفر از معلمان ریاضی کشور در مقاطع مختلف در این کنفرانس، اظهارداشت: توسعه حرفه ای معلمان ریاضی در تمام مقاطع تحصیلی، آشنایی معلمان ریاضی باجدیدترین شیوه های یادگیری، یاددهی و ارزشیابی درس ریاضی، آشنایی با روش های جدید آموزش به یاری فناوری اطلاعات و ارتباطات از اهداف برگزاری این کنفرانس است.

منبع: تسنیم
انتشار: 21 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 1140

به "کنفرانس ملی ریاضی در شیراز شروع به کار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنفرانس ملی ریاضی در شیراز شروع به کار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید