کرمانشاهی به خبرنگاران: به خدا ما گناه داریم!

به گزارش سبزوار امروز، ما یک دقیقه در بازی تأثیرگذاریم. یک مهاجم 10 فرصت گلزنی را از دست می دهد و به او چیزی نمی گویید! چیزی علیه سرپرست و مربی تیم نمی گویید.

کرمانشاهی به خبرنگاران: به خدا ما گناه داریم!

رضا کرمانشاهی، داور بازی پرسپولیس - پارس جنوبی در جمع خبرنگاران و خطاب به آنها گفت:چرا همه فشارها را روی دوش جامعه داوری وارد می کنید؟مگر ما به جز 700-800 هزار تومان بابت هر بازی، چه نفعی می بریم؟از روز پنجشنبه و بعد از بازی استقلال - پدیده، در فضای مجازی به ما فحاشی می نمایند.مگر ما از زیر بته درآمدیم که اینقدر فحش بخوریم؟ما یک دقیقه در بازی تأثیرگذاریم. یک مهاجم 10 فرصت گلزنی را از دست می دهد و به او چیزی نمی گویید!چیزی علیه سرپرست و مربی تیم نمی گویید. چرا ما باید اینقدر پاسخگو باشیم؟

او درخصوص بیانیه فریدون اصفهانیان که به اشتباهات داوری اذعان نموده گفت:من کاری به بیانیه اصفهانیان ندارم.می خواهم بدانم مگر چه امکاناتی در اختیار ما هست؟به خدا ما گناه داریم.ما هم انسان هستیم و خانواده داریم. به ما انگ می زنید که با فلان تیم بستید! این حرف ها درست نیست.همه فشارها روی دوش ماست.اشتباه وجود دارد، اما مگر چه دادید که اینقدر کار می خواهید؟ تنها یک کلاس داوری برای ما می گذارید!

3-165

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 18 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 295

به "کرمانشاهی به خبرنگاران: به خدا ما گناه داریم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرمانشاهی به خبرنگاران: به خدا ما گناه داریم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید