شفر: داربی اندازه قهرمانی مهم بود، اسماعیلی نباید پنالتی می زد

به گزارش سبزوار امروز، سرمربی استقلال می گوید تیمش هنوز شانس قهرمانی در لیگ برتر را دارد.

شفر: داربی اندازه قهرمانی مهم بود، اسماعیلی نباید پنالتی می زد

به گزارش خبرنگاران، وینفرد شفر سرمربی استقلال بعد از شکست یک گله تیمش در داربی گفت: به خاطر دارم که 3 ماه قبل وقتی بحث داربی می شد، هیچکس انتظار مسابقه بین تیم اول و دوم جدول را نداشت. ما خیلی کوشش کردیم و بد بازی نکردیم و تنها یک موقعیت کرنر به حریف دادیم و گل خوردیم. فرصت های زیادی داشتیم و ضربه پنالتی گل نشد. فوتبال همین است و همه طرفداران استقلال ناراحت هستند زیرا داربی برای آنها خیلی مهم بود. داربی را واگذار کردیم اما شانس قهرمانی را نه. مطمئن هستم که بر می گردیم. ما دیروز یک تیم داشتیم و امروز یک تیم زیرا وریا و دانشگر از ترکیب ما خارج شدند. وقتی روی چمن مصنوعی تمرین کنید، این اتفاق می افتد و دیگر روی زمین چمن مصنوعی نمی رویم. همه تیم ما ناراحت هستند و از طرفداران خوب خود تشکر می کنم و از آن ها عذر خواهی می کنم. همه تیم باید برای فصل بعد بماند. اکنون 80 درصد چیزی که می خواهیم هستیم ولی با حفظ تیم فصل آینده صد درصد هستیم. به داور و یاری های او برای قضاوت منصفانه ای که داشتند، خسته نباشید می گویم. داوری کار سختی است و نباید مرتب به او حمله کرد. عملکرد داور همانگونه شد که دیروز پیش بینی کردم و به ایشان تبریک می گویم.

وی درباره پنالتی از دست رفته توسط اسماعیلی بیان نمود: نمی توانم به وسط زمین برویم و بگویم تو باید پنالتی بزنی. پاتوسی باید پنالتی را می زد اما اسماعیلی توپ را گرفت و پنالتی را زد و ما باید این را در جلسات داخل تیم حل کنیم، نه اینجا.

او در پاسخ به این سوال که آیا فاصله پنج امتیازی تیمش با پرسپولیس دست یافتنی است، گفت: ما یا می توانیم ادامه دهیم و یا برگردیم. به بازیکنان داخل رختکن گفتم ما هنوز در لیگ شانس داریم اما باید همه با هم باشیم. بازیکنان می توانند بابت نتیجه و نه بابت بازی ناراحت باشند و گریه نمایند اما ما باید برای بازی بعد کنار هم بایستیم. کار ما سخت است و داربی به اندازه قهرمانی مهم بود و من مطئنم که بر می گردیم.

شفر درباره بعضی تنش ها روی نیمکت دو تیم گفت: مشکل این بود که قبل از بازی مصاحبه بچه گانه ای انجام شد. دربی در همه کشورها سخت است و ما باید خیلی مراقب باشیم. فوتبال شماره یک است و ما باید ساکت باشیم. آدم ها کار خود را انجام می دهند و امیدوارم بیرون زمین، طرفداران مانند دوست و برادر از استادیوم خارج شوند زیرا این موضوع برای فوتبال ایران مهم است. درباره این داربی در آسیا و جهان صحبت می گردد و این موضوع بسیار مهم است.

سرمربی استقلال در واکنش به این سوال که آیا رحمتی مانع از پنالتی زدن پاتوسی شد، گفت: من نمی دانم رحمتی چه چیزی به اسماعیلی یا پاتوسی گفت. برای من معین بود که پاتوسی باید پنالتی بزند و من نمی توانستم به داخل زمین بروم. شاید یک زمان بازیکنی اعتماد به نفس خوبی دارد اما برای ما معین بود که پاتوسی باید پنالتی بزند و این موضوع را حل می کنیم اما کسی جریمه نخواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 503

به "شفر: داربی اندازه قهرمانی مهم بود، اسماعیلی نباید پنالتی می زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شفر: داربی اندازه قهرمانی مهم بود، اسماعیلی نباید پنالتی می زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید