کاهش حفاری تولیدکنندگان نفت روسیه

به گزارش سبزوار امروز، تولیدکنندگان نفت روسیه در پی تشدید شیوع ویروس کرونا که ریسک سقوط قیمتها و تقاضای جهانی را بالا برده است، به دنبال کاهش بیشتر حفاری در سال 2021 هستند.

کاهش حفاری تولیدکنندگان نفت روسیه

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، ویتالی دوکونیخین، مدیرعامل شرکت اریل روسیه خاطرنشان کرد فراورینمایندگان نفت این کشور که حفاری را سال جاری یک سوم کاهش داده اند، ممکن است در سال میلادی آینده میزان حفاری را 20 درصد دیگر کاهش دهند.

روسیه سال جاری تحت توافق اوپک پلاس، کاهش فراوری کم سابقه ای را به اجرا گذاشته است. اگرچه این پیمان به تقویت قیمتها یاری کرد اما قیمتها به دلیل تشدید شیوع ویروس کرونا دوباره با فشارهای کاهشی روبرو شده اند که تهدیدی برای حفاری نفت در همه نقاط دنیا محسوب می گردد. اوپک و متحدانش درباره ادامه توافق کاهش فراوری طبق برنامه اولیه و تسهیل محدودیت عرضه از ژانویه سال 2021 سرگرم مذاکره هستند.

طبق گزارش شرکت اورکور آی اس آی، انتظار می رود هزینه های میدان نفتی در روسیه سال جاری 31 درصد کاهش یافته و به 38.7 میلیارد دلار برسد. بازار خدمات نفتی روسیه ممکن است در سالهای 2020 و 2021 نسبت به سال 2019 نصف گردد.

بر اساس گزارش بلومبرگ، وزارت انرژی روسیه و فراورینمایندگان نفت این کشور اطمینان دارند که فراوری نفت روسیه پس از انقضای پیمان کاهش فراوری می تواند نسبتا سریع احیا گردد. با این حال حفاری کمتر در میادین جدید شامل آرکتیک ممکن است رشد ظرفیت در پروژه هایی که به بالا رفتن فراوری آینده روسیه یاری می نمایند را به تاخیر بیاندازد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 آبان 1399 بروزرسانی: 25 آبان 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 1634

به "کاهش حفاری تولیدکنندگان نفت روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش حفاری تولیدکنندگان نفت روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید