پیگیری ویژه شهردار جلیل آباد برای برطرف مشکل اراضی اتکا

به گزارش سبزوار امروز، خبرگزاری خبرنگاران- شهردار جلیل آباد در نشست با مسئولان سازمان اتکا، بر لزوم یک توافق برد برد و همسو با منافع مردم به منظور برطرف گره و توسعه معابر شهر تأکید کرد.

پیگیری ویژه شهردار جلیل آباد برای برطرف مشکل اراضی اتکا

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران از پیشوا، محمدمهدی قمی شهردار جلیل آباد در ادامه پیگیری های جدی برای رفع مسائل، به همراه گلابی عضو شورای شهر با دلارام معاون فنی مهندسی و عزیزنژاد سرپرست اراضی و املاک سازمان اتکا و شصتی رئیس مجموعه اتکای جلیل آباد ملاقات و مصاحبه کردند.

وی بر لزوم یک توافق برد برد و همسو با منافع مردم تأکید و اظهار کرد: مجتمع کشت و صنعت اتکا(پادگان) هویت و شناسنامه جلیل آباد بوده و خواسته دیرینه مردم استفاده از مزایای اتکاست.

قمی توضیح داد: در حال حاضر که طرح هادی شهر در حال تدوین است، یک فرصت طلایی برای بازبینی محدوده و حریم و الحاق اراضی تازه به بافت شهر وجود دارد که باید آن را مغتنم شمرد.

شهردار جلیل آباد با بیان اینکه بخشی از اراضی اتکا در طرح توسعه خیابان ها واقع شده است، اضافه نمود: با رایزنی های بسیار، این نهاد پای کار آمده و نقشه اراضی خود را در اختیار قرار خواهد داد تا برترین تصمیم اخذ و گره های شهر رفع گردد.

دلارام هم در این نشست بیان نمود: این سازمان نهایت همکاری را با مدیریت شهری جلیل آباد در چارچوب قانون و برای تحقق منافع مردم خواهد داشت.

انتهای پیغام/ح.ابویسانی

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 6 مرداد 1400 بروزرسانی: 6 مرداد 1400 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 2106

به "پیگیری ویژه شهردار جلیل آباد برای برطرف مشکل اراضی اتکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیگیری ویژه شهردار جلیل آباد برای برطرف مشکل اراضی اتکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید