پارک آبی بلک مونتین تایلند

به گزارش سبزوار امروز، پارک آبی بلک مونتین تایلند (Black Mountain Water Park Thailand)، یکی از جاذبه‌های تفریحی تور تایلند برای تجربه لحظاتی خوش با خانواده است. در این مقاله شما را با بخش‌های مختلف این جاذبه آشنا شوید.

پارک آبی بلک مونتین تایلند

هر گردشگر تور تایلند از سفر خود هدف خاصی را دنبال می کند به طوری که برخی تمایل دارند سیری در میان جاذبه های تاریخی داشته باشند ، تعدادی به دنبال محیطی آرام و بکر برای استراحت هستند و برخی نیز تفریح و ماجراجویی را به هر چیز دیگری ترجیح می دهند . اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که تفریحات هیجان انگیز در اولویت قرار دارد در سفر به تایلند تفریح در پارک آبی بلک مونتین تایلند را از دست ندهید . چرا که بلک مونتین با سرسره های هیجان انگیز و استخرهای بزرگ فرصت تفریح در یکی از بهترین های آسیا و جهان را برای شما به ارمغان می آورد . این پارک آبی که در فاصله 15 کیلومتری شهر هوآهین واقع شده از جاذبه های گردشگری تایلند به شمار می آید و گردشگرانی که در بانکوک اقامت دارند به راحتی با طی مسافتی 2.5 ساعته می توانند از آن استفاده کنند و روزی سرشار از نشاط را در کنار دوستان و خانواده خود سپری کنند . علاوه بر بازی های مختلف در پارک آبی بلک مونتین امکانات رفاهی مناسبی گنجانده شده و تمامی کارکنان آن دوره های کمک های اولیه ، غریق نجات و دوره های CPR را آموزش دیده اند و از لحاظ جسمانی از سلامت کامل برخوردار هستند .

سرسره‌های پارک آبی بلک مونتین تایلند

  • سرسره زنبور عسل
  • سرسره مار آبی
  • سرسره موج عریض
  • سرسره مگنتا
  • سرسره سبز
  • سرسره حلقه سفید
  • سرسره پیچ خاکستری
  • سرسره سرعت بنفش
  • سرسره موج سیاه

پارک آبی بلک مونتین تایلند حدود 6 سال پیش در سال 2011 به بهره برداری رسیده و زمینی به مساحت 40 هزار متر مربع از شمال شهر هوآهین را به خود اختصاص داده است . این پارک که از تفریحات تایلند محسوب می گردد امکان تفریح تمام رده های سنی را در کنار هم فراهم نموده و گردشگران تور تایلند با مراجعه به این مجموعه می توانند از تمامی بازی ها و امکانات به روز بلک مونتین بهره برده و با خیال راحت دقایقی پر از آدرنالین را برای خود رقم بزنند . جالب است بدانید که در سال 2016 نام پارک آبی بلک مونتین در میان 25 پارک آبی برتر جهان قرار گرفته و همچنین این مجموعه با گنجایش 1500 نفر به طور همزمان ، یکی از بزرگترین و به روزترین پارک های آبی آسیا به حساب می‌آید.

ساعت کاری مجموعه تفریحی بلک مونتین

گردشگران تور تایلند هر روزه از ساعت 10 صبح تا 18 عصر پذیرای مراجعه کنندگان می‌کنند و هزینه بلیط برای بزرگسالان و افراد بالای 140 سانتی متر 600 بات ، برای کودکان با قد بین 110 تا 140 سانتی متر 300 بات و کودکان با قد کمتر از 110 سانتی متر رایگان است

انتشار: 25 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 313

به "پارک آبی بلک مونتین تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارک آبی بلک مونتین تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید