سفر دو هفته ای به تایلند

به گزارش سبزوار امروز، چگونه دو هفته در تایلند باشیم

تایلند که به سرزمین لبخندها معروف است مقصدی جذاب در آسیاست و مجموعه ای از فرهنگ، تاریخ، هنر و غذا می باشد. در سفر خود به این کشور می توانید در جاههای توسعه نیافته، قبایل تپه ای ببینید، شب های بانکوک را تجربه و فرهنگ تایلندی را احساس کنید. برای پی بردن به زیبایی تایلند ماهها زمان احتیاج دارید اما گردشگران بسیاری سعی می نمایند در طول دو هفته تا آنجایی که می توانند تایلند را بشناسند. در این سفرنامه به شما این فرصت داده گردد تا همه چیزهایی را که تایلند به شما می دهد را بشناسید، پس با خبرنگاران همراه باشید.

سفر دو هفته ای به تایلند

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

یک شب در بانکوک

اگر فقط شانس بازدید از یک محل در تایلند را دارید آن گزینه باید بانکوک، پایتخت این کشور باشد.برای شب اول، به سراغ فرهنگ بروید و زمان خود را در منطقه راتاناکوسین بگذارانید؛ اینجا محلی است که معروف ترین جاذبه ها در آن متمرکز شده است و به شما شانس دیدن کاخ بزرگ که زمانی محل سکونت پادشاه تایلند بوده را می دهد. می توانید روز خود را با گشت و گذار در شهر کامل کنید و از جاذبه هایی مثل وات فو که بزرگ ترین عبادتگاه بانکوک است، قصر فرا و موزه ملی بازدید کنید.

دو شب در کانچانابوری

تایلند نقش مهمی را در جنگ جهانی دوم بازی کرد و راه آهن مرگ ژاپن که توسط زندانیان جنگی ساخته شده از همین شهر کانچانابوری شروع و به میانمار ختم شده است. این شهر مقصد مهم تاریخی است و زمانی که در آنجا هستید می توانید پل روی رودخانه کوای را ببینید و یا حتی روی آن راه روید. از بناهای مهم این شهر که مربوط به جنگ جهانی دوم است موزه جنگی جیث، قبرستان چونگ کای، مرکز راه آهن تایلند-میانمار، موزه جنگ جهانی .دوم و گالری هنر می باشد

یک شب در آیوتهایا

زمانی که تایلند هنوز به نام سیام معروف بود، پایتخت آن شهر آیوتهایا بود. این شهر در قرن 14 تاسیس شد و پر از جاذبه های تاریخی ومعماری باورنکردنی است.اگر غرق در تاریخ قدیمی تایلند هستید این شهر جایی است که باید حتما از آن دیدن کنید.وقت بگذارید و از قلعه فت که از قلعه های باورنکردنی قرن 14 است دیدن کنید و به بازار چاو فروم رفته و میوه و سبزیجات تازه و غذاهای سنتی میل کنید.

دو شب در چیانگ مای

با ابنکه بانکوک پایتخت تایلند است اما چیانگ مای پایتخت غیر رسمی تایلند شمالی، مردم لانا و فرهنگ آن ها محسوب می گردد. از عبادتگاه های این شهر که قدمت 2200 ساله دارند دیدن کنید. چیانگ مای به زیبایی مناظر طبیعی اش، معروف است پس از باغ سیریکیت و آبشار مائه سا بازدید کنید.

دو شب تپه گردی

یکی از خاطره انگیز ترین تجاربی که می توانید در طول این دو هفته داشته باشید رفتن به سفری اکتشافی برای دیدن قبایل تپه ای است که در محل های اطراف چیانگ مای ساکن هستند. در این سفر باید گروه کوچکی را تشکیل دهید و از یک راهنمای خبره برای نشان دادن راستا به شما یاری بگیرید . در این سفر از رودخانه رد می گردد، سوار بر کرجی می شوید، یاد میگیرید در جنگل چگونه غذا بپزید و با قبایل مختلف این ناحیه آشنایی پیدا می کنید.

دو شب در ساحل رایلی

بعد از چیانگ مای، دو انتخاب دارید، یا به کو ساموی پرواز کنید و از جزایر ساحل شرقی دیدن کنید و یا به کرابی پرواز کنید و از جزایر ساحل غربی دیدن کنید. این انتخاب تا حد زیادی بستگی به آب و هوا دارد، فصل غیر بارانی در ساحل شرقی از نوامبر تا فوریه است. فصل بارانی بیشتر از هر جای دیگری در تایلند، ساحل غربی را تحت تاثیر قرار می دهد و بارش از آوریل تا اکتبر ادامه خواهد داشت. بهترین مکان برای توقف در ساحل غربی، رایلی است که شکل گیری خیره کننده سنک آهک های آن که در کنار آب قرار گرفته آن را تبدیل به مکانی محبوب برای عکاس ها و صخره نوردها نموده است. حتی اگر آنقدر ماجراجو نیستید تا صخره نوردی را امتحان کنید، فقط تماشای آن ها هم لذت بخش است. بازدید غار فراننگ، شنا درساحل فرارنگ، قایق سواری و غواصی از تفریحات دیگر این محل است.

دو شب در جزیره فی فی

جزیره فی فی بهترین محل برای آرامش سازی در کنار ساحل است و مناظر حیرت انگیز آن شما را احاطه می نماید.بدون شک، مهمترین جاذبه این جزیره، ساحل است.

دو شب بانکوک

در خاتمه سفر به شهری باز می شد که از آن سفر خود را شروع نموده بودید. به منطقه سانخومویت بروید که پر از مهاجرین است و توریستی ترین قسمت شهر می باشد و جاذبه های گردشگری زیادی در آنجا وجود دارد که موزه و پارک بنچاسیری از جمله آن هاست. در خاتمه سفر هم حتما سری به رستوران های بانکوک بزنید و طعم خوش غذاهای این شهر را بچشید.

منبع: touropia.com

منبع: الی گشت
انتشار: 25 شهریور 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 650

به "سفر دو هفته ای به تایلند" امتیاز دهید

1 کاربر به "سفر دو هفته ای به تایلند" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر دو هفته ای به تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید