پاتلاینن: ایران از هر نظر سرتر از هنگ کنگ است، ژیمینگ: ایده شکست شرم آور است

به گزارش سبزوار امروز، سرمربی فنلاندی تیم ملی فوتبال هنگ کنگ به رجحان ایران در بازی دوم انتخابی جام جهانی 2022 اذعان کرد.

پاتلاینن: ایران از هر نظر سرتر از هنگ کنگ است، ژیمینگ: ایده شکست شرم آور است

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران، میکسو پاتلاینن درباره بازی فردا (سه شنبه) با ایران گفت: من هراس طرفداران تیم ملی فوتبال هنگ کنگ را از این بازی درک می کنم. ما در بازی قبلی با کامبوج پیروز نشدیم اما فردا از خودمان دفاع می کنیم. البته آنها (ایران) تیم دیگری هستند. خیلی خوب حمله و دفاع می نمایند و این کارها را با سرعت انجام می دهند. تاکتیک و توانمندی های تیم ملی فوتبال ایران در سطح بسیار بالایی است و از هر نظر سرتر از ما هستند.

سرمربی فنلاندی تیم ملی فوتبال هنگ کنگ اضافه کرد: ایران اگر فرصتی پیدا کند به راحتی ما را تهدید می نماید. ما روی تاکتیک ها تمرین کردیم اما در بازی فوتبال هنوز چیزهایی تغییر می نماید. هر کسی که فوتبال را بازی می نماید می داند که با چند تمرین و تاکتیک همه چیز قطعی نیست. باید برابر ایران بسیار خوب بازی کنیم.

میکسو پاتلاینن در رابطه با احتمال تغییراتی در ترکیب هنگ کنگ نسبت به بازی نخست انتخابی جام جهانی 2022 گفت: پس از بازی با ایران پاسخ های زیادی درباره این پرسش خواهم داشت. ما در هر بازی پیشرفت می کنیم و تمام بازیکنان کنار هم می توانند بازی خوبی ارائه دهند.

وی درباره اعتراض های روزهای اخیر مردم هنگ کنگ در پایتخت این کشور و تاثیر آن روی بازی با ایران و احتمال عدم حمایت مطلوب از سوی طرفداران در استادیوم گفت: مسائل سیاسی را مورد تحلیل قرار نمی دهم. فقط می توانم بگویم هنگ کنگ همچنان کشور امنی برای تیم های خارجی که به این کشور سفر می نمایند است. امیدوارم استادیوم در روز بازی با ایران مملو از تماشاگر گردد. با حضور بیشتر طرفداران بازیکنان نیز حمایت بیشتری خواهند داشت.

ژیا ژیمینگ، بایکن تیم ملی فوتبال هنگ کنگ نیز درباره بازی با ایران گفت: ایده شکست برای هنگ کنگ در بازی فردا به نظرم شرم آور است. بازیکنان هنگ کنگ باید این ذهینت را داشته باشند که شرایط مان در این بازی خانگی بهتر از حریف است و هر ایده ای کمتر از پیروزی را شرم آور می دانم. باید برای بازی برابر ایران قدرتمند ذهنیت قوی نیز از خود بروز دهیم.

تیم ملی فوتبال هنگ کنگ از ساعت 17 فردا (سه شنبه) در دومین بازی خود از گروه C انتخابی جام جهانی 2022 به مصاف ایران می رود. هنگ کنگ در بازی نخست خارج از خانه برابر کامبوج به تساوی یک - یک دست یافت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 724

به "پاتلاینن: ایران از هر نظر سرتر از هنگ کنگ است، ژیمینگ: ایده شکست شرم آور است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاتلاینن: ایران از هر نظر سرتر از هنگ کنگ است، ژیمینگ: ایده شکست شرم آور است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید