هلند هم شهری همچون ونیز ایتالیا دارد

به گزارش سبزوار امروز، میدانستید در هلند هم شهری همچون ونیز ایتالیا وجود دارد، شهری که با قایق باید در آن تردد کنید و قیبل از ورود به ان بایست اتومبیلتان را در بیرون شهر پارک کنید و در کانالهای ابی این شهر قایق سواری کنید.

هلند هم شهری همچون ونیز ایتالیا دارد

در هلند شهری وجود دارد که در آن خبری از خیابان و ماشین نیست. شاید عبور و مرور از مسیرهای آبی کار آسانی نباشد اما مطمئنا عبور از خیابان‎های آسفالت با خطکشی زردرنگ هم کمکی به کسی نخواهد کرد. تصور کنید جایی باشد که به جای خیابان کانال‎های آب برای عبور و مرور داشته باشد و دیگر خبری از بد رانندگی کردن، احتمال تصادف با عابر پیاده و مشکلات دیگر نباشد.

جالب است بدانید مکانی با این خصوصیات وجود دارد. در شهر گیتورن هلند تنها راه عبور و مرور با قایق، دوچرخه یا پیاده است. این شهر در 75 مایلی شهر آمستردام قرار دارد.

همان طور که احتمالا حدس زده‎اید، جمعیت این شهر زیاد نیست و اما توریست‎های تور هلند از آن دیدن می‏‌کنند اما اگر قرار باشد به این شهر سری بزنید بهترین زمان تابستان است. در زمستان هم می‏‌توانید افرادی که روی کانال‎های یخ زده اسکی می‎کنند را ببینید. لقب این شهر «داچ ونیز» است و خیابان‎های آن بسیار رومانتیک هستند.

برای ورود به این شهر لازم است ماشینتان را بیرون از آن پارک کنید تا بعد از گذراندن کانالی به طول 4 مایل به آن برسید. مطمئنا تجربه آخر هفته در این شهر کوچک بسیار لذت‏بخش خواهد بود.

انتشار: 25 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 335

به "هلند هم شهری همچون ونیز ایتالیا دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هلند هم شهری همچون ونیز ایتالیا دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید