شرایط مهاجرتی و جابجایی&zwnjهای بین&zwnjالمللی دانشجویان معین می&zwnjشود ، حمایت از پژوهش&zwnjهای مهاجرتی

به گزارش سبزوار امروز، دانشجویان تحصیلات تکمیلی که در حوزه مهاجرت های بین المللی پایان نامه یا رساله دارند می توانند با حمایت رصدخانه مهاجرت ایران، کار پژوهشی خود را کامل کنند.

شرایط مهاجرتی و جابجایی&zwnjهای بین&zwnjالمللی دانشجویان معین می&zwnjشود ، حمایت از پژوهش&zwnjهای مهاجرتی

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری؛ دانشجویان تحصیلات تکمیلی که در حوزه مهاجرت های بین المللی پایان نامه یا رساله دارند می توانند با حمایت رصدخانه مهاجرت ایران، کار پژوهشی خود را کامل کنند. رصدخانه مهاجرت ایران وابسته به پژوهشکده سیاستگذاری دانشگاه صنعتی شریف با اعلام فراخوان این طرح و حمایت از پایان نامه و رساله های تحصیلات تکمیلی، قصد دارد ضمن توسعه پژوهش ها و مطالعات در این حوزه تصویری روشن از شرایط مهاجرتی و جابه جایی های بین المللی دانشجویی ارائه دهد.

موضوعاتی مانند مهاجرت های بین المللی در حوزه جابجایی تحصیلی دانشجویان، مهاجرت های کاری و مالی، مهاجرت های اجباری و پناهجوئی و همچنین مهاجرت های محیط زیستی و اقلیمی حمایت مالی و پژوهشی از سرفصل های حمایتی این فراخوان است.

بر اساس طرح حمایتی از پژوهش های تحصیلات تکمیلی، دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد ضمن برخورداری از خدمات مشاوره پژوهشی و دسترسی به آمار های مهاجرتی، تا سقف 4 میلیون تومان حمایت دریافت می کنند. مهلت اعلام درخواست برای برخورداری از این حمایت تا آذرماه امسال است.

همچنین دانشجویان و پژوهشگران مقطع دکتری، ضمن برخورداری از حمایت های مشاوره ای و آماری از حدأکثر 80 میلیون ریال حمایت مالی برخوردار می شوند. براساس شرایط و میزان توانمندی ها برگزیدگان همچنین از امکان مشارکت برای منتشر کردن مقاله های بین المللی و استخراج گزارش های تحقیقاتی بهره می برند.

علاقمندان می بایست طرح تحقیقاتی را به همراه توصیه نامه از استاد راهنما و یا مشاور به همراه سوابق کاری و تحصیلی را به رصدخانه مهاجرت ایران ارسال کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 دی 1399 بروزرسانی: 17 دی 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 1743

به "شرایط مهاجرتی و جابجایی&zwnjهای بین&zwnjالمللی دانشجویان معین می&zwnjشود ، حمایت از پژوهش&zwnjهای مهاجرتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط مهاجرتی و جابجایی&zwnjهای بین&zwnjالمللی دانشجویان معین می&zwnjشود ، حمایت از پژوهش&zwnjهای مهاجرتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید