وزیر ورزش و جوانان از بیمارستان مرخص شد

به گزارش سبزوار امروز، رییس بیمارستان محل معالجه وزیر ورزش و جوانان از ترخیص سیدحمید سجادی اطلاع داد.

وزیر ورزش و جوانان از بیمارستان مرخص شد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، با اعلام وزارت ورزش و جوانان، دکتر حسین صمدی نیا با تبریک میلاد حضرت علی اکبر (ع)، از ترخیص وزیر ورزش و جوانان با حال عمومی خوب از بیمارستان اطلاع داد.

*عیادت سفیر قطر در ایران از وزیر ورزش وجوانان

پیش از ظهر امروز محمد بن حمد الهاجری سفیر قطر در جمهوری اسلامی ایران در بیمارستان محل درمان سجادی حضور یافت و برای وی آرزوی صحت و سلامتی کرد.

وی گفت: خبر حادثه سقوط بالگرد حامل شما و همکارانتان بسیار تاثر برانگیز بود، اما بسیار مسرور هستم که هم اکنون در شرایط جسمانی خوبی قرار دارید.

محمدبن حمدالهاجری در این ملاقات سلام وزیر ورزش وجوانان قطر را به سجادی ابلاغ و اعلام کرد: صلاح بن غانم علی جویای احوال شما هستند و ضمن ابراز تاسف از حادثه پیش آمده، امیدوارند هر چه سریعتر بهبودی حاصل گردد و جنابعالی مجددبه عرصه فعالیت در ورزش و جوانان بازگردید.

وزیر ورزش و جوانان کشورمان نیز با ابراز مراتب قدرشناسی از سفیر قطر در ایران گفت: تشکر و سلام من را به آقای صلاح بن غانم علی وزیر ورزش و جوانان ابلاغ کنید.

سجادی بعلاوه با یاداوری خاطرات جام جهانی قطر اعلام کرد: میزبانی بسیار خوب کشور شما در بزرگترین رویداد بین المللی فوتبال، قابل تقدیر است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 اسفند 1401 بروزرسانی: 13 اسفند 1401 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 2592

به "وزیر ورزش و جوانان از بیمارستان مرخص شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "وزیر ورزش و جوانان از بیمارستان مرخص شد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر ورزش و جوانان از بیمارستان مرخص شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید