واگذاری زمین در چهار شهر خراسان شمالی برای اجرای طرح ملی فراوری مسکن

به گزارش سبزوار امروز، خبرنگاران/خراسان شمالی مدیر کل راه و شهرسازی خراسان شمالی از واگذاری زمین در چهار شهر شیروان، اسفراین، گرمه و جاجرم جهت طرح اقدام ملی فراوری مسکن اطلاع داد.

واگذاری زمین در چهار شهر خراسان شمالی برای اجرای طرح ملی فراوری مسکن

جهت دریافت خدمات قیمت آلاچیق چادری با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

سید عبدالمجید نژاد صفوی توضیح داد: مطابق با مفاد تفاهم نامه منعقده میان دو ارگان مقرر شد تا بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان 370 واحد در شهرهای استان فراوری کند که از این تعداد 180 واحد در شهر شیروان، 120 واحد در شهر اسفراین، 40 واحد در شهر جاجرم و 30 واحد در شهر گرمه ساخته خواهد شد.

وی اظهارکرد: صورت جلسه واگذاری زمین بین دو اداره کل راه و شهرسازی استان و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تنظیم و به امضای مدیران کل دو اداره کل رسید و طبق زمان بندی باید واحدها ساخته گردد.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان، نژادصفوی همچنین از شروع کلنگ زنی طرح اقدام ملی در استان اطلاع داد و اضافه نمود: طبق دستور مقام عالی وزارت، تأکیدات استانداری و پیگیری های مکرر این اداره کل در اسفند ماه 98 کلنگ این طرح بر زمین خواهد خورد.

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان شمالی همچنین به تفاهم نامه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) اشاره و اظهارکرد: مبادله تفاهم نامه با ستاد اجرایی فرمان امام(ره) جهت احداث 3200 واحد در دست مبادله است که جهت این موضوع هم زمینی تأمین شده و انجام آزمایشات مکانیک خاک در دست اقدام است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 1110

به "واگذاری زمین در چهار شهر خراسان شمالی برای اجرای طرح ملی فراوری مسکن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واگذاری زمین در چهار شهر خراسان شمالی برای اجرای طرح ملی فراوری مسکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید