ملی پوشان جوان تیم بسکتبال با ویلچر راهی تایلند شدند

به گزارش سبزوار امروز، خبرنگاران: 12 ملی پوش جوان تیم بسکتبال با ویلچر کشورمان برای حضور در رقابت های انتخابی دنیا راهی تایلند شدند.

ملی پوشان جوان تیم بسکتبال با ویلچر راهی تایلند شدند

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، حسن اسدیایی(ایلام)، امید هادی اطهر(تهران)، محمد اندایش(خراسان رضوی)، مسلم رستم زاده(خوزستان)، مرتضی ابراهیمی(زنجان)، میلاد خردمند(فارس)، محمد محمدنژاد(قم)، محمدحسن سیاری، ابوالفضل شیرین آبادی، مرتضی عابدی، میثم پارسا(مرکزی) و علی کریمی(اصفهان) نفرات تیم اعزامی به تایلند هستند.

همچنین محمدرضا دستیار(سرمربی)، حبیب قربانلو (مربی) و محمد پورمقدم(مربی بدن ساز) برای کسب جواز حضور در رقابت های جهانی ترکیه، تیم اعزامی را همراهی می نمایند.

رقابت های جهانی جوانان شهریور ماه به میزبانی کشور ترکیه در شهر آدانا برگزار می گردد و رقابت های مرحله انتخابی در تمامی قاره ها به جز آسیا برگزار شده و هم اکنون 9 تیم از 12 تیم شرکت نماینده در مسابقات جهانی معین شده اند.

مسابقات انتخابی آسیا نیز با حضور تیم های ایران، استرالیا، ژاپن، مالزی و تایلند از 20 تا 28 خرداد ماه در شهر بانکوک برگزار می گردد و 3 تیم منتخب به جمع تیم های راه یافته به مسابقات جهانی، می پیوندند.

منبع: تسنیم
انتشار: 24 شهریور 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 647

به "ملی پوشان جوان تیم بسکتبال با ویلچر راهی تایلند شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملی پوشان جوان تیم بسکتبال با ویلچر راهی تایلند شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید