همکاری بیمه&zwnjهای تکمیلی با برنامه نسخه الکترونیک سازمان تامین اجتماعی، 1420 شماره مشاوره طرح 3070

به گزارش سبزوار امروز، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: به منظور پیشگیری از اختلال در سامانه نسخه الکترونیک، ارتقاء و اصلاح سامانه طی ساعات 12 و نیم شب تا 6 صبح انجام می گردد و پیگیری لازم برای همکاری بیمه های تکمیلی و اتصال به سامانه نسخه الکترونیک نیز در حال اجرا است.

همکاری بیمه&zwnjهای تکمیلی با برنامه نسخه الکترونیک سازمان تامین اجتماعی، 1420 شماره مشاوره طرح 3070

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، مصطفی سالاری در جلسه ویدئو کنفرانس با مدیران درمان تأمین اجتماعی استان های سراسر کشور که با حضور مدیران حوزه های درمان و فن آوری اطلاعات به منظور آنالیز و ارزیابی پیشرفت برنامه نسخه الکترونیک برگزار گردید، گفت: فرایند بهبود و ارتقاء مداوم این طرح با جدیت دنبال می گردد.

وی اضافه نمود: مسائل و مسائل احتمالی این طرح باید حل گردد و نظرات و پیشنهاداتی که از استان ها اعلام می گردد نیز با جدیت پیگیری گردد.

سالاری ارتباط مداوم مدیران و کارشناسان ستادی با مدیران و کارشناسان استان ها را نیز حائز اهمیت مطرح نمود و گفت: اداره کل درمان غیر مستقیم هر روز با دو استان جلسه کارشناسی گذاشته و شرایط استان ها را با دقت رسیدگی می نمایند تا این برنامه به بهترین شکل ممکن در سطح کشور اجرایی گردد.

وی همچنین با اشاره به اهمیت پشتیبانی شبانه روزی این طرح گفت: از ظرفیت مرکز پاسخگویی سازمان تأمین اجتماعی با شماره 1420 برای پشتیبانی این طرح استفاده می گردد و کارشناسان این مرکز از آموزش های مورد احتیاج برخوردار می شوند.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی اضافه نمود: طی ماه های گذشته تجهیزات مورد احتیاج برای ارتقاء سامانه نسخه الکترونیک هم خریداری و از نظر فنی و سخت افزاری هیچگونه محدودیتی وجود ندارد.

به گفته سالاری، مدیران استانی و ستادی سازمان تأمین اجتماعی مسائل جزئی سیستم را شناخته و ارتقاء این سامانه با جدیت پیگیری می نمایند.

وی همچنین حوزه فن آوری اطلاعات را نیز از واحد های فعال و اثرگذار سازمان تأمین اجتماعی مطرح نمود و گفت: همزمان با برنامه نسخه الکترونیک، طرح 3070 نیز در بخش بیمه ای به موازات پیش می رود.

در این جلسه مدیران درمان تأمین اجتماعی استان ها و مدیران ستادی نیز به بیان دیدگاه ها ونقطه نظرات خود درباره برنامه نسخه الکترونیک پرداختند.

به گزارش ایرنا، طرح 3070، 19 آبان ماه با هدف کاهش مراجعات حضوری به شعب وکارگزاری های سازمان تامین اجتماعی رونمایی شد. این طرح به گفته مصطفی سالاری، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، با ارائه 30 خدمت الکترونیک، 70 میلیون مراجعه (از مجموع 96 میلیون مراجع تامین اجتماعی) را کاهش می دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 دی 1399 بروزرسانی: 19 دی 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 1750

به "همکاری بیمه&zwnjهای تکمیلی با برنامه نسخه الکترونیک سازمان تامین اجتماعی، 1420 شماره مشاوره طرح 3070" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری بیمه&zwnjهای تکمیلی با برنامه نسخه الکترونیک سازمان تامین اجتماعی، 1420 شماره مشاوره طرح 3070"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید