نفت همچنان در انتظار دریافت غرامت از اسکوچیچ

به گزارش سبزوار امروز، خبرنگاران/خوزستان با گذشت 24 روز از مهلت تعیین شده برای اسکوچیچ برای پرداخت غرامت به باشگاه صنعت نفت آبادان، او همچنان قصد پرداخت مبلغ تعیین شده را ندارد.

نفت همچنان در انتظار دریافت غرامت از اسکوچیچ

دراگان اسکوچیچ که به بهانه های مختلف از جمله مسائل روحی و قلبی، دوری از خانواده و همچنین برگشت به کشورش برای درمان، با باشگاه نفت آبادان قطع همکاری کرد، طبق توافق اجرا شده برای دریافت رضایت نامه باید 140 هزار دلار به عنوان غرامت به این باشگاه پرداخت می کرد.

به گزارش خبرنگاران، این مربی کروات که پس از جدایی از نفت آبادان، 21 بهمن ماه به صورت رسمی با فدراسیون فوتبال برای همکاری قرارداد منعقد کرد، تا 26 بهمن فرصت داشت تا غرامت معین شده را به حساب باشگاه نفت واریز کند.

اما با گذشت 24 روز از مهلت معین شده، هنوز 140 هزار دلار باشگاه نفت پرداخت نشده است و گویا این مربی کروات فعلا تصمیمی برای پرداخت این غرامت ندارد، در حالی که این پول در روزهایی که باشگاه نفت با مسائل مالی بسکمک دست و پنجه نرم می کند، می تواند کمک حال مسئولان نفت برای حل مسائل باشد.

البته اسکوچیچ خوب می داند که در صورت فرار از پرداخت 140 هزار دلار، باشگاه نفت آبادان می تواند از او به فیفا شکایت کند، موضوعی که این مربی کروات را در جایگاه جدیدش دچار چالش خواهد کرد.

پیگیری های خبرنگار خبرنگاران از مسئولان باشگاه نفت آبادان درخصوص چرایی سربازدن اسکوچیچ از پرداخت 140 هزار دلار نیز این بود که باشگاه تا به امروز چندین بار از سرمربی تیم ملی خواسته است که این مبلغ را پرداخت کند اما گویا او فعلا قصد انجام این کار را ندارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 1219

به "نفت همچنان در انتظار دریافت غرامت از اسکوچیچ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نفت همچنان در انتظار دریافت غرامت از اسکوچیچ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید