میلان با قبول شکست برابر اودینزه حذف شد

به گزارش سبزوار امروز، خبرنگاران: قرمزومشکی پوشان شهر میلان با قبول شکست برابر میهمان خود فرصت حضور در مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا را از دست دادند.

میلان با قبول شکست برابر اودینزه حذف شد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، در ادامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا، شب گذشته (چهارشنبه) تیم میلان در خانه خود، استادیوم سن سیرو میزبان اودینزه بود و در انتها با نتیجه 2 بر یک برابر این تیم تن به شکست داد و از گردونه رقابت ها حذف شد.

در این بازی که با ثبت اولین شکست در کارنامه کلارنس سیدورف به عنوان سرمربی روسونری همراه بود، نخست ماریو بالوتلی در دقیقه 6 گل نخست بازی را به سود میلان به ثمر رساند اما لوئیس فرناندو موریل در دقیقه 41 از روی نقطه پنالتی و نیکلاس لوپس در دقیقه 78 برای اودینزه گلزنی کردند تا این تیم دست پر سن سیرو را ترک کند و اولین ناکامی را در کارنامه سرمربی هلندی جدید روسونری به ثبت برساند.

میلان که در جدول رده بندی رقابت های سری A نیز وضعیت چندان جالبی ندارد و در نیمه دوم جدول قرار گرفته است، با قبول شکست خانگی برابر اودنیزه عملاً فرصت کسب جام داخلی و همچنین کسب سهمیه رقابت های لیگ اروپای فصل آینده را از دست داد.

در ادامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا امشب فیورنتینا میزبان سیه نا است که برنده این بازی حریف اودینزه در مرحله نیمه نهایی خواهد بود.

منبع: تسنیم
انتشار: 10 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 699

به "میلان با قبول شکست برابر اودینزه حذف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میلان با قبول شکست برابر اودینزه حذف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید