ساری: ترجیح می دهم مقابل ناپولی قرار نگیریم، در دقایق پایانی بازی تمرکز لازم را نداشتیم

به گزارش سبزوار امروز، مائوریتزیو ساری، سرمربی تیم فوتبال چلسی از رویارویی تیم تحت هدایتش با ناپولی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا استقبال نمی کند.

ساری: ترجیح می دهم مقابل ناپولی قرار نگیریم، در دقایق پایانی بازی تمرکز لازم را نداشتیم

به گزارش خبرنگاران، مائوریتزیو ساری که شاگردانش پس از شکست 6 بر صفر مقابل منچسترسیتی در رقابت های لیگ برتر انگلیس، شب گذشته (پنجشنبه) در دور رفت از مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا در خانه مالمو سوئد به رجحان 2 بر یک دست یافتند، پس از این بازی گفت: تیم در دقایق پایانی بازی کلاً دست از کار کشید و متأسفانه تمرکز لازم برای اداره بازی را نداشت. این مشکل برای هر مربی ای که سال اول حضور در فوتبال انگلیس را تجربه می نماید، پیش می آید اما امیدواریم بتوانیم راه حلی هم برای این شرایط پیدا کنیم. ما یکی از دو تیم انگلیسی (چلسی و منچسترسیتی) هستیم که در تمامی تورنمنت ها همچنان حضور داریم، بنابراین این نشان می دهد که در حال اجرا کارهای درستی هستیم.

سرمربی ایتالیایی چلسی در پاسخ به این پرسش که آیا مایل هستید در صورت صعود از این دور، در مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا با ناپولی مصاف کنید؟، گفت: ترجیح می دهم در صورت امکان مقابل ناپولی قرار نگیریم چون واکنش احساسی خیلی قوی نسبت به آن برای تمرکز روی بازی خواهم داشت. اگر ناپولی و چلسی در فینال به هم بخورند، آن وقت برای هر دو تیم راضی خواهم شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 462

به "ساری: ترجیح می دهم مقابل ناپولی قرار نگیریم، در دقایق پایانی بازی تمرکز لازم را نداشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساری: ترجیح می دهم مقابل ناپولی قرار نگیریم، در دقایق پایانی بازی تمرکز لازم را نداشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید