وراتی: عقب افتادن افتادن ایتالیا مقابل مقدونیه تقصیر من بود

به گزارش سبزوار امروز، هافبک تیم فوتبال پاری سن ژرمن مسئولیت اشتباهش را که منجر به دردسر افتادن تیم ملی ایتالیا در ملاقات خارج از خانه برابر مقدونیه شد، به گردن گرفت.

وراتی: عقب افتادن افتادن ایتالیا مقابل مقدونیه تقصیر من بود

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، مارکو وراتی مسئولیت عقب افتادن تیم ملی ایتالیا در بازی شب گذشته (یکشنبه) برابر تیم ملی مقدونیه در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 را پذیرفت. در این بازی که ایتالیایی ها در نهایت آن را با نتیجه 3 بر 2 بردند، آتزوری میهمان گل نخست را زد، اما در ادامه دو بار دروازه اش باز شد و از میزبانش عقب افتاد.

گل اولی که مقدونیه در این بازی زد نتیجه پاس اشتباهی بود که مارکو وراتی فرستاد و به ایلیای نستروفسکی رسید تا او از این فرصت بادآورده برای گلزنی استفاده کند. 120 ثانیه بعد هم دومین گل میزبان به ثمر رسید و این تیم از لاجوردی پوشان پیش افتاد، اگرچه دو گل چیرو ایموبیله در دقایق سرانجامی بازی سه امتیاز را برای آتزوری به ارمغان آورد.

وراتی در سرانجام بازی به شبکه رای اسپورت گفت: کاری که من کردم واقعاً تیم را به دردسر انداخت. قبول دارم که در آن صحنه من مقصر بودم، چون تا قبل از اشتباهی که من مرتکب شدم، بر بازی تسلط داشتیم. آن گل به مقدونیه برای بازگشت به بازی اعتمادبه نفس داد و 10 دقیقه ای در کار خوبی که داشتیم انجام می دادیم، وقفه انداخت.

هافبک پاری سن ژرمن اضافه نمود: پس از آن 10 دقیقه سیاه، ما یک بار دیگر نشان دادیم که تیم بزرگی هستیم. متأسفانه یک حادثه می تواند فرایند بازی را به کلی عوض کند و اشتباه من هم همان حادثه ای بود که جریان بازی را به کلی تغییر داد. من مسئولیت این اتفاق را می پذیرم و از نتیجه سرانجامی بسیار خوشحالم. سعی می کنم در بازی های بعدی مرتکب چنین اشتباهی نشوم.

وراتی در سرانجام مطرح کرد: در نیمه اول ما با تیمی روبه رو بودیم که با هفت نفر دفاع می کرد. ما می توانستیم گل دوم را هم بزنیم، اما زمانی که نتیجه 2 بر یک به سود مقدونیه شد، همه چیز سخت شد. به هر حال من فکر می کنم که نتیجه سرانجامی چیزی بود که ما لیاقتش را داشتیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 13 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 1037

به "وراتی: عقب افتادن افتادن ایتالیا مقابل مقدونیه تقصیر من بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وراتی: عقب افتادن افتادن ایتالیا مقابل مقدونیه تقصیر من بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید